luni, 17 august 2015

Singurătate

Sunt genul de om sociopat care nu s-ar simţi în largul lui la evenimente gen Untold, ori într-un club, în parcurile bucureştene pe timp de week-end, pe Transfăgărăşan în plin sezon de concedii când tot poporul face poze cu serpentinele ce coboară spre Bâlea Cascadă. Sunt genul de persoană dificilă care nu pleacă niciodată în grup într-o excursie, ori cu alte familii. Mă enervez când într-un loc pe care-l ştiu văd că au venit şi alţii. Mă enervez dacă pe şosea întâlnesc mai mult de două camioane şi o maşină pe 10 kilometri. Probabil socializarea mi-a plăcut dintotdeauna doar în mediul online. Aşa că m-am bucurat enorm sâmbăta trecută când am mers de-a lungul râului Argeş spre vărsarea în Dunăre pe un drum forestier, ce-i drept destul de rău pe alocuri, dar m-am descurcat cu a-ntâia. Pustiu. 36 de grade. Simţeam praful cum intră prin geamul deschis al maşinii şi se lipeşte de pielea transpirată. Am oprit şi am privit Argeşul de sus. Fără grătare, fără gălăgie, fără oameni. Poza vorbeşte de la sine.




Un comentariu:

  1. & eu sunt genul de om sociopat care nu s-ar simţi în largul lui la evenimente gen sumerwell, ori pe un stadion plin cu aurolaci sau spurcați, în centrul vechi la ore de maximă ocupare a 'teraselor', pe autostrada babele-omul în plin sezon de concedii când tot poporul face poze cu mecetul turcesc. sunt genul de persoană imposibilă care nu face niciodată sex în grup ori cu alte familii. mă enervez când într-un loc pe care-l ştiu văd că au venit şi alţi nervoși. mă enervez dacă sunt pe şosea mai mult de 10 kilometri. pesemne socializarea mi-a plăcut cândva, dar nu-mi aduc aminte. aşa că m-am bucurat enorm citind cum ai mers de-a lungul râului argeş spre vărsarea în dunăre pe un drum desfundat, ce-i drept acceptabil pe alocuri, dar te-ai descurcat la anii tăi și cu a-ntâia. simţeai praful cum îți intră prin geamul deschis al maşinii şi se lipeşte de pielea transpirată. ai oprit şi ai privit argeşul de sus. fără grătare, fără mititei, fără bericioase.

    RăspundețiȘtergere