luni, 28 august 2017

O femeie de treabă

Știți răcoritoarele Tymbark la 250ml, sticlă de sticlă? Preferata mea e cea cu zmeură și mentă. Cumpăr destul de des din benzinării. Sticla are un sistem greoi de desfacere al capsulei, în sensul că are un inel de care trebuie să tragi, iar dacă rupi acel inel nu prea mai ai cum să destupi sticla. Asta mi s-a întâmplat mie la Petrom în Oltenița. Afară cald, băutura rece ce nu putea fi băută. M-am dus la vânzătoarea din benzinărie, o femeie rotofeie, între două vârste, cu un fel de permanent blond în cap. I-am explicat problema și fără să ezite mi-a luat sticla din mână și a desfăcut capsula cu dinții. Dinți puternici. O totală antiteză această casieră de la benzinărie, față de casiera de la Mega Image despre care am vorbit în postarea de pe 11 iulie 2017.

Un comentariu:

  1. Compania deține o unitate de producție la Vălenii de Munte. Mai sus este localitatea Măneciu Ungureni unde s-a născut primarul nostru.

    RăspundețiȘtergere