joi, 21 aprilie 2016

Diamante în umbră (corespondență prin WhatsApp) - Episodul II

de Șeful din Umbră

Ziua 2 - A fost destinată exclusiv, cel puțin așa era plan, împrejurimilor din Napoli. Trezit dimineața la 7.00 (efectiv nu mai puteam să dorm) și hai la micul dejun. Din nou dezamăgitor, dar cică așa e pe aici.

După, zic eu. hai să mergem spre Pompei. Asta se face luând un fel de metrou-tren de suprafață. Am rămas șocat de felul în care arată, dar în fine. Speram să nu se desfacă. În 20 de minute eram în Pompei.

24 de euro dus-întors 4 persoane. Ajunși în Pompei am fost ghidați grațios către un Gidtoor, ofertă 34 euro de persoană. Zic wtf, hai frate să luăm direct. 48,5 euro de intrare în Pompei, 4 persoane.

Sunt rupt, acum am ajuns. Sincer e mult de scris și o căruță de poze de arătat. Pot spune că abia azi am descoperit partea înstărită din Napoli. Orașul e absolut imens. Absolut. Ai impresia că nu se mai termină. Se pare că așa cum Zona Gării de Nord nu e tocmai prea prea și nu se compară cu zona Primăverii, uite că azi am realizat că sunt cazat pe undeva comparativ cu zona Gării de Nord și am descoperit Primăverii, Calea Victoriei și Magheru. Contrastul dintre strada principală și străduțele de interior e absolut fascinant. Adică se aplică...afară impunător vopsit gardu', cum o dai printre alei vezi iară mahala înghesuită. Am dat de un fel de zonă a Tomisului cum e la Constanța, dar în loc de Cazino au cel mai vechi castel ever, Castel di O'vuo (Castelul Oului). Azi l-am prins închis, intrarea e liberă, mâine mă duc. Mai au și o piatzeta impunătoare gen cea de la Vatican, San Pedro. Și multe, multe altele. Poze am o tonă. Dar netul e foarte prost aici.

Un comentariu:

  1. bine, bine, și mai departe? oare șeful din umbră (probabil un pseudonim sub care se ascunde vreun personaj din povestirea istitutu') a făcut precum în celebra vorbă- a văzut napoli și apoi a mierlit-o?

    RăspundețiȘtergere