duminică, 25 iunie 2017

Mirtiotissa

Mirtiotissa ne-a fost recomandată ca una dintre cele mai frumoase plaje din Insula Corfu, drept pentru care am ținut să mergem în acest loc și să facem o baie. Pentru a ajunge la Mirtiotissa cobori o pantă cu procentaj mare de înclinare, lași mașina undeva sus pe stânci și apoi mai mergi puțin până la plajă și la apă mării. Am parcat mașina, m-am dat jos și am rămas uimit de frumusețea plajei și mai ales de limpezimea apei. Abia așteptam să fac o baie. Coboară și nevasta și scrutează priveliștea cu ochii ei de vultur, după care zice: "Nu vezi că ăștia sunt toți în pula goală? Eu nu duc copiii să vadă așa ceva!". Mda, se pare că erau numai nudiști în acel loc. Ne-am întors și am mers la plaja Glifada, care este în apropiere și de asemenea este foarte frumoasă. Am fost și eu de acord cu nevasta, nu e cazul să arătăm copiilor oameni mari dezbrăcați. Poate suntem noi cu idei învechite, dar așa am simțit. Rog cititorii blogului să își dea cu părerea. Cum ați fi procedat voi? E ok sau nu e ok?

Plaja Mirtiotissa - 15 iunie 2017

4 comentarii:

  1. Sincer...nu stiu cum as fi procedat...inca nu sufar de control parental...dar un lucru stiu sigur...e fix pula protectia asta parentala...parintii mei mergeau pe vremea lu' Ceasca,cand inca mai existau plaje virgine si fara restrictii la noi la Marea Neagra,la 2 Mai si Vama Veche....si tin minte ca am vazut,copil fiind,o gramada de nudism si nu am iesit nici obsedat sau maniac sexual...Personal ce face Zori de Zi mi se pare un pic prea protectiv...pana la urma traim in era tehnologiei si mai bine sa afle de la tine ca parinte,decat sa se creeze o bariera de comunicare intre tine si ei...care pe parcurs se ca adanci si mai mult...ducand in timp la teribilismele adolescentei duse la extrem...ar fi multe de spus ...dar o dam in altele....in fine fiecare isi creste copilul cu vrea...nu exista un tipar...
    P.S Ai mei sunt artisti plastici,pe maicamea o vedeam topless mai tot timpul si la mare si prin casa...mergeam cu ei la schita dupa nud...deci nu stiu daca experienta mea de copil se aplica la toata lumea....stiu doar ca am iesit doar mai open-minde din toata ecuatia...si nu inhibat de niste sani,parasici sau falusuri...asa incat la momentul ala ...de first time am stiu ce cu ce se face....

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu comentez situatia daca e bine fata de copii.
    Colegul de mai sus nu zice rau.

    E bine ca ati plecat din alt motiv: voi nu sunteti nudisti !! Si atunci ce faceati ? Stateati cu costum de baie pe plaja nudistilor ? Ar fi fost de neam prost.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum ce faceau?! Poze pentru blog... ar fi avut acum la comentarii... ptiuu drace!

    RăspundețiȘtergere
  4. o, da. probabil gabriel va suferi multă vreme de acum încolo din cauza acestei retrageri precoce.

    RăspundețiȘtergere