joi, 19 mai 2016

Numere

de Eufrosin Potecă

Du-te! Ia-o ușor .... Nu uita să dormi la prânz. Viața trece, dormi, mâncare, căcat, băutură, pișat, de la capăt trebuie reluat. Sex. Cu grijă că ies copii. Muci – folosim batistă, atac cerebral – viața e muistă. Ce vrei? Ce vrei cu adevărat? Îți e frică uneori? De ce? De cine? Confuzie. Ocluzie. Câte o zi pe rând. Ai tot dar vrei mai mult. Dar ce vrei cu adevărat? Filozofie ieftină. Vin bun și scump. Chorrizo. Bei sânge dintr-un pahar de cristal dar asta nu te face nemuritor. Vrei mântuire? De ce? Crezi în păcatul originar? De ce? Poporul ales are o carte. Nu e scrisă de Amos Oz. Nici de God Dios. Nici măcar Moise cel Roz. Ne controlează chiar și acum chiar dacă au trecut 7524 ani. Dinozaurii nu au apucat să moară, nu i-am lăsat măcar să existe. Unii dorm. “Anulează-mi  subscripția la Înviere/Trimite-mi referințele către casa de detenție” O umbră albă ne dă târcoale. Numere. Cresc mereu. Cu ele vine bătânețea. Moartea vine singură. N-o cheamă nimeni. N-o iubește nimeni. Poate Morrison.

4 comentarii:

  1. Gata ? Ti-a murit inspiratia Gabriele ?
    De acum inainte o sa ii publici aberatiile lui Eufrosin ?

    Ori postezi tu (in stilul tau, ca ai destle postari bune pe aici), ori inchizi taraba.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu mi-a murit inspiratia, dar nu prea mai comenteaza lumea pe blog si mi-e asa sila sa scriu pentru nimeni.
    Eufrosin e un obisnuit al blogului, nu e prima oara cand scrie. Asa e stilul lui.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu citesc, pe viata.
    A mea/a ta/a blogului.

    RăspundețiȘtergere
  4. drept e ca in ritmul asta nu mai faci suta de postari anul asta. iar radiohead sunt slabutzi. le dau unora iluzia ca asculta o muzica fina.

    RăspundețiȘtergere