vineri, 12 octombrie 2018

Rock unguresc

Rock unguresc de calitate. Urmăresc serialul "Aranyelet" pe HBO. Peste multe seriale americane. Cu oameni și întâmplări mai aproape de realitatea noastră. În episodul 4 din sezonul 1 am dat peste următoarea melodie:

Lady Macbeth-Örökre eltűnök


 O traducere relativă a verusrilor:

Mi-am trăit viața, e adevărat.
Acum mai am puțin și plec.
Nu mai am putere
Să fug și să mă ascund de timp.
Aceștia sunt ultimii mei pași.
Lăsați-mă să mor.
Speranțe nu mai am
Lacrimile îmi curg șiroaie.
Minți când spui că vei aștepta
Timpul e pe cale să se termine...


Dacă vreun vorbitor de maghiară citește pe aici, poate ne ajută cu o traducere exactă.
Cum vi se pare piesa?

3 comentarii:

  1. vissza akarjuk állítani a transzilvania. utáljuk a románokat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Google translate zice că propoziția de mai sus înseamnă: "dorim să restaurăm Transilvania. ne urăsc românii" Ce legătură are asta cu postarea?

      Ștergere
    2. nicio legatura. sunt tot felul de dementi care posteaza comentarii aiurea.

      Ștergere