joi, 28 septembrie 2023

Două coveruri

Serile ascult muzică. Este refugiul meu, starea mea de bine, așa scap de mizeria cotidiană care mă împresoară. Câteodată doar ascult muzică, alteori beau ceva sau gătesc acompaniat de muzică. Îmi place să ascult muzica mai tare. Nevasta îmi spune că sunt surd, dar ce știe ea despre pasiunea pentru muzică?

Aseară îmi scrie vecina pe whatsapp: "Bună! Am tot vrut să te întreb ceva: ai în playlist niște cover-uri foarte faine după Alphaville (parcă Big in Japan și Forever Young). Mi le trimiți și mie când poți, te rog?", iar eu îi zic: "Bună! Așa tare ascult muzică?", la care ea: "Așa tare că despre una m-a întrebat vecina de vis a vis acum vreo două weekenduri, mi-a scris să mă întrebe dacă de la noi se aude muzica aceea minunată."

Da, cam așa ascult eu muzica. Deranjez vecinii, dar și le impun tendințe. Așadar, să amintim și pe blog despre cele două coveruri care au plăcut vecinelor. 

  • Lily Kershaw - Forever young
  • Ane Brun - Big in Japan


8 comentarii:

  1. cel mai mișto cântec alfavil, din cele 3 pe care le cunosc, e sounds like a melody

    RăspundețiȘtergere
  2. da, niște coveruri prea minimaliste. nici nu -ți vine să dai volumul mare, astea trebă ascultate domol. chiar acu era la tv un cover foarte exuberant- where the streets have no name în varianta pet shop boys. așa da!

    RăspundețiȘtergere
  3. Titina a ascultat Blink182 live, la Praga, la loja VIP și probabil a și petrecut cu ei după concert !

    Tu asculți muzică în bucătărie, în timp ce gătești mâncăruri cât mai ieftine.
    Mâncăruri care vor fi parte a unui nou episod din "Restaurant vs Gătit la domiciliu".

    RăspundețiȘtergere
  4. Tristeți de toamnă timpurie28 septembrie 2023 la 09:49

    Da, impui tendințe !!

    Ești un INFLUENCER, dar unul care influențează doar două vecine.

    Nu ești ca Andra Gogan, care la orice clip cu rochițe-fustițe-pupici-sclipici face milionul de vizualizări !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E mare concurență între Andra Gogan și fetița Zurli pe segmentul de public "fetițe de 10 ani".

      S-au și bătut luna trecută, când s-au ciocnit la Mall.
      Gogan a păruit-o, Zurli a mușcat-o, apoi au intervenit paznicii și poliția (de trei echipaje a fost nevoie să le despartă).

      Ștergere
    2. Am fost și eu martor la bătaia de la Mall, dintre Gogan și fetița Zurli.

      Pe lângă păruială s-au și înjurat minute în șir.
      Înjurături d-alea birjărești, crunte, murdare.

      Deși sunau ciudat înjurăturile cu vocile lor PIȚIGĂIATE !!

      Ștergere
  5. Nu mă interesează coveruri și vecine.

    Vreau să profit de blogul tău, ca să mă plâng și aici că sunt persecutat de ANPC, care mi-a închis afacerea cu raci și creveți din Herăstrău.

    M-am plâns la TV la toate posturile, acum iau și blogurile la rând, să mă fac auzit:
    Pescobar ne-vi-no-vat ! Pescobar per-se-cu-tat !
    Pescobar ne-vi-no-vat ! Pescobar per-se-cu-tat !

    RăspundețiȘtergere