vineri, 1 septembrie 2023

Restaurant vs. gătit la domiciliu (9) - Lux și opulență

- Ce părere ai despre Greta Van Fleet?
- Înotătoarea aia neerlandeză de la 200 fluture?  

Plouă de rupe, tună și fulgeră. Beau tequila ieftină. Sierra Reposado. Piesa "A change is gonna come"  în varianta GVF răsună la maxim în boxa portabilă, conferind și mai multă măreție furtunii de afară. Nevasta intră în casă, udă leoarcă cărând o plasă din care scoate patru pungi de creveți și mi le trântește pe masă, zicând: "Ia, băi guștere, că ai ajuns de râsul blogosferei cu mâncărurile tale low cost.". Apoi mai scoate o sticlă de spumant roze pe care o bagă în congelator. Spumant roze făcut din strugure rara neagră. Dacă strugurele este negru, de ce băutura iese roze? Păi nu ați văzut filmul Sideways? Explică acolo. Se dă pielița la o parte de pe fruct. 

Creveți în carapace, îi trag în unt și mirodenii la tigaie. Îi amestec cu usturoi. Mexicanii beau bere după tequila, eu beau vin spumant de la congelator. Și mănânc creveți. Merge de minune. Ploaia s-a oprit. S-a liniștit și muzica în boxe. Lily Kershaw - Forever young. Tot un cover. Tânăr mă simt și eu cu așa mâncare și băutură de calitate, cu răcoarea care a venit după vara asta mizerabilă. 




5 comentarii:

  1. Nepotul lui Topârceanu1 septembrie 2023 la 21:39

    Titina are părul roz
    Ca pantera din desene
    Tu ai părul tot mai alb
    Strivit de griji și de probleme

    Titina are părul roz
    N-are stres de nici un fel
    Tu te duci mereu la muncă
    Pe un salariu vai de el

    Titina are părul roz
    E în vacanțe mai mereu
    Tu te coci în București
    Transpirând din greu

    Titina are părul roz
    Și limuzină cu șofer
    Tu te bucuri că-s reduceri
    La magazinul de cartier

    Titina are părul roz
    Se scaldă în bogăție
    Tu gătești la domiciliu
    Ca să faci economie

    Titina are părul roz
    E mare lux la masa ei
    Tu postezi mereu pe blog
    Ce mănânci cu 10 lei

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu te pricepi să faci lucrurile ca la carte !!!

    O TEQUILA ieftină se bea în următoarele condiții:

    - având o mustață mare și stufoasă
    - având pe cap o pălărie mare, de tip sombrero
    - având pe masă un pistol de calibru mare
    - punând la cale o nouă REVOLUȚIE în Mexic
    - înjurând cu pasiune pe americani: "puta pays de los gringos !!"

    RăspundețiȘtergere
  3. Exista o legenda a unui gatitor semicunoscut, ce a urmat în Lidl un retzept necunoscut, si care a fost gasit satul sub poalele roseului. Poate ca balada gatitorului sa fie începutul acelui kilogram misterios. Vincile Julestry.

    Ce mirodenii s-au pus pe lânga usturoi? Aceasta postare pare mai mult centrata pe egoul autorului…lipsesc detalii cheie.

    Sometimes more is more and sometimes less is less. Care e?.

    RăspundețiȘtergere
  4. fraților, am mai inventat o traducere. din proclaimers.

    când o ștergi
    o să-mi scrii
    scrisoare dă la spania?
    cască ochii
    vezi în jur
    dân bilbao la granada.
    m-am lăsat dă servici ieri
    am căzut tare pă gânduri
    toți frățiorii mei care-au mers pă europa
    ce-o mai fi cu ei?
    când o ștergi
    o să-mi scrii
    scrisoare dă la spania?
    cască ochii
    vezi în jur
    dân bilbao la granada.
    m-am uitat spre apus
    și mi-am spus:
    cum te-oi fi simțit
    când ai călătorit
    dân văleni în valencia?
    trebuia să te ținem aici
    trebuia să-ți băgăm mințile-n cap
    da' știi cum suntem (lenți).
    când o ștergi
    o să-mi scrii
    scrisoare dă la spania?
    cască ochii
    vezi în jur
    dân bilbao la granada.
    imgb-pula!
    electroaparataj- pula!
    faur- pula!
    aro câmpulung -pula!
    lupeni-pula!
    petroșani- pula!
    oțelul roșu- pula!
    etc etc

    RăspundețiȘtergere