joi, 18 februarie 2016

Cum se mănâncă un Big Tasty

Ușa biroului se trântește de perete și rămâne așa, pentru că niciodată nu o închide în urma lui. Se face curent cu geamul deschis și foile de pe mese își iau zborul prin încăpere. Apare Șeful din Umbră, Machiavelli și încearcă să comunice zece lucruri deodată, însă se blochează precum un computer depășit de vreme, sfârșind într-o bâlbâială caraghioasă: " Trebuie să facem....să facem....să facem...m-a sunat acum...ne trebuie..trebuie..aia...cum îi spune?". Îl întreb de ce vorbește așa și-mi spune că gândește prea mult și că vrea să rezolve mai multe situații deodată. Îi propun să lăsăm situațiile pentru mai târziu și să mergem la masă. Acceptă. Ne îndreptăm către McDonald's, pentru că, spune el, o shawerma este mult prea scumpă și nu se merită, de banii ăia mai bine mâncăm meniu Big Tasty.

Ne așezăm pe canapelele de piele sintetică, fiecare cu câte un meniu Big Tasty în față, adică sandwich-ul propriu-zis, o porție de french fries și o băutură carbogazoasă. Începem să mâncăm, iar sosul din sandwich mi se prelinge pe mâini, un lichid lipicios cu miros dulceag. Mâinile Șefului din Umbră sunt perfect curate, iar acesta se uită superior la mine și lăsând deoparte bâlbâielile din urmă cu puțin timp îmi spune: "Nu așa se mănâncă un Big Tasty. Trebuie să-l ronțăi întâi pe margini pentru a păstra sucul în interior, apoi tot așa în cerc până ajungi la miez. Tu pierzi toată bunătatea.". Recunosc că are dreptate. Eu am mușcat în linie dreaptă și am irosit bunătate de sos și pe deasupra m-am și murdărit pe mâini. Așadar, când mâncați un Big Tasty, mușcați din el pe lungimea arcului de cerc și apoi tot așa pe următorul cerc concentric, până ajungeți la miez.

Plecăm de la McDonald's cu burțile pline de hrană imperialistă, iar Machiavelli a uitat toate lucrurile ce trebuiau făcute urgent.

Un comentariu:

  1. Machiavelli/Seful din Umbra18 februarie 2016 la 15:21

    Imi lipseste Eufrosin Poteca si berea savurata in vechiul grup .... ce sa fac daca trebuie sa fac prea multe . Recunosc sa savurezi un Big Tasty e o arta pe care putin o stiu.

    RăspundețiȘtergere