miercuri, 22 ianuarie 2020

Gustarea de seară (2)

A avut succes episodul de aseară, așa că voi prezenta și cina din această seară. Ca pe vremea forumurilor când scriam zi de zi ce mâncam. Mi-am dat seama că sunt un vizionar. Făceam poze la mâncare și acum 20 de ani. Pe atunci eram considerat un psihopat, astăzi toată lumea face poze la mâncare. Ești anormal dacă nu faci. 

Pentru seara asta, gustarea copiilor și a mea: pulpă de porc tăiată în fâșii mici și fripte pe grill. Asezonate cu un condiment cumpărat cu tot cu râșniță (piper negru & lime se numește). Garnitura castravete murat rece în saramură (în marile restaurante castravetele murat se servește cu gheață) tăiat felii. Am amestecat într-un castronaș feliile de porc și feliile de castravete. Am înfipt scobitori în bucăți, pentru a fi mai atractiv pentru copii. Am mâncat toți trei într-o nețărmuită bucurie, amplificată și de piesa care tocmai se difuza la radio. Phil Collins - The Same Moon. Sunt un mare admirator al acestui interpret. Știți cumva la ce instrument presta în formația Genesis? (răspundeți făra google, Ionescu & Eufrosin au block la întrebarea asta)

Am băut după masă un vinars Miorița de 18 ani. Nu sunt bețiv. Vorba unchiului meu, beau doar cât să-mi lucească ochii. 

Iată și poza.



3 comentarii:

  1. primul album genesis ascultat a fost duke, aveam o caseta made in olanda, cred. scria acolo ca banks si coilins canta printre altele la duck. stie cineva ce e aia? cemeistii au block la intrebarea asta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știe Wikipedia: https://en.wikipedia.org/wiki/Duck_call

      Ștergere
  2. Intrebarea ta imi aduce aminte de poanta cu John Lennon care intrebat daca Ringo "is the best drummer in the world" raspunde... "let's face it... he's not even the best drummer in The Beatles".

    RăspundețiȘtergere