sâmbătă, 9 mai 2020

Ursul Panda și Rinocerul

Înainte de culcare, fiul meu cel mic mă întreabă: "Tati, vrei să-ți spun o poveste?", iar eu zic: "Da, mi-ar prinde bine!". El începe, spune povestea și mi se pare excepțională, iar eu îi zic: "Mai spune-o încă o dată, ca să o scriu pentu blog!". Mi-o mai spune. E transcrisă mai jos. Povestea fiului meu de 5 ani:

Odată ca niciodată, de n-ar fi nu s-ar mai povesti. La o Zoo trăiau un rinocer și un urs panda, care erau prieteni foarte buni. Într-o zi ursul panda a zis: "Vrei să mergem la un restaurant?" și rinocerul a zis: "Da! Vreau să merg acolo.". Și după aia, când au mers la restaurant, acolo aveau scoici marinate. Și după aia s-au mutat la altă Zoo și acolo l-au întâlnit pe John Crocodilul și știau că se puteau baza pe el. Și John Crocodilul a zis: "Vreți să mergem la o pizza?". Și ursul panda și rinocerul au zis: "Noi deja am mâncat!". Sfârșit.

Un comentariu:

  1. "Noi deja am mâncat! Acum ar merge un cognac pe post de digestiv." Sfârșit.

    RăspundețiȘtergere