miercuri, 16 august 2023

Restaurant vs. gătit la domiciliu (7)

  • 200 grame piept de pui = 6 lei
  • 1/3 pungă cartofi prăjiți = 3,5 lei
  • sos făcut din smântână, usturoi și mărar = 1 leu
  • salată = 1 leu
  • bere Neumarkt pet 1 litru = 4,4 lei

Cu 15,9 lei am mâncat un meniu net superior (calitativ și cantitativ) celui de la KFC și am băut 1 litru de bere rece, în loc de cola răsuflată de la dozator. Totul a fost pregătit de nevastă'mea în încercarea de a mă face să renunț la fast food-urile din oraș. Salata de castraveți a tăiat-o într-un mod ciudat, felii de-a lungul legumei, nu de-a latul așa cum se obișnuiește. Întrebând-o despre acest fapt, mi-a răspuns: "Am tăiat-o așa pentru a-i da un aspect de sărăcie, de chestie ieftină, ca să observe cititorii blogului tău că nu ne scăldăm în bani.". Halba de bere este cumpărată dintr-un magazin din Vasiliki, Lefkada. 



12 comentarii:

  1. Nevasta ta e minunata, pretuieste-o! N-am stiut ca nivelul de trai se reflectă si in forma in care-s taiate legumele 🫣 😝😜

    RăspundețiȘtergere
  2. Titina se scaldă foarte des în bani !!

    Și la figurat dar și LA PROPRIU:
    Umple piscina cu bancnote de 100 de euro și înoată pe spate, chicotind.

    În timp ce tu bei bere la 4 lei litrul !!

    RăspundețiȘtergere
  3. Toate ingredientele le-ai luat de la Mega Shop&Go.

    Dar le-ai luat PE RÂND !! Ca s-o vezi cât mai des pe exotica Akshona !!

    Dimineața ai luat puiul.
    La prânz cartofii.
    După amiaza salata.
    Seara berea aia la 4 lei.

    Mâine te mai duci de vreo patru ori, cumpărând șervețele, gumă de mestecat, sau ingrediente pentru un nou episod din fascinantul serial "Restaurant vs Gătit la domiciliu" !!

    RăspundețiȘtergere
  4. Din poză se vede că pieptul de pui este acoperit cu o crustă. Ingredientele pentru crustă nu se regăsesc în lista de mai sus deci prețul de 15,9 lei nu e corect.
    Blogul ăsta e plin de falsuri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte bună observația. Vezi? Dacă a gătit nevasta, nu m-am gândit și la asta. Dar ce ar fi putut pune la crustă? Maxim 1/4 ou și 20 gr făină pentru porția mea.

      Ștergere
    2. Da! Și asta înseamnă un plus de 5 bani, 10 bani, 15, 25 de bani ....

      Ștergere
  5. De ce ai luat bere Neumarkt la 4 lei ?

    Ești strâmtorat cu banii ?

    Ți-a recomandat-o mustăciosul ăla din reclamă ?
    Ăla cu "gustul puternic și amărui" "pentru bărbați cum trebuie" !!

    Ești un "bărbat cum trebuie" acum că ai băut Neumarkt ??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De multe ori berea la pet e mai cinstită ca berea la sticlă de sticlă. Aduce cu draftul, are termen de valabilitate mai mic, deobicei e mai proaspătă. Neumarkt nu e o bere rea. Am băut și altele la pet, care sunt mult mai slabe calitativ.

      Ștergere
  6. acu o vreme hitul verii era macarena. sau casablanca. acuma e unu care cântă-n fundul curții despre inechități sociale. o fi bine sau o fi ieșit dringu pe uscat? am încercat să traduc câte ceva din piesa asta.

    muncesc ca și berilă, din zori la asfințit
    fac ture peste ture, și tot mă simt lihnit.
    viața se duce dreavu, putea fi mai frumoasă
    mă târâi sear-acasă și bag o bericioasă.

    mare belea.. unde-am putut s-ajungem
    și eu și tu de-aceleași lucruri plângem.
    aș vrea să mă trezesc odată din ăst grozav coșmar
    dar nu e vis, nu, maică și totul e-n zadar.

    în lumea asta nouă eu mă simt expirat
    iar mai la nord de Giurgiu, bogații ne-au tranșat.
    vor ei s-aibă control pe –al nostru suflețel.
    vaxin, lgbt, impozit și altele la fel.
    vor ei să știe tot- la ce te duce gândul,
    pe cine fuți, ce bei, la baie când ți-e rândul.
    ei cred că tu nu știi- ei bravos!
    mai sunt și oameni care să te ghideze-n haos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu prea e bine cu giurgiu. cântecul ar trebui să se numească baștanii de la sud de bușteni. sau ghiolbanii de la sud de ciolpani. ceva de genul.

      Ștergere
    2. Așa ie .. nu mai ie ca pă vremuri.... l-i sa suit capitalismu la cap cacat ... Cînta unii cănd ieram io tînăr și zicea așa;

      U, am iubire,
      Iubito voi călători,
      Am spus că dacă am iubire atunci
      Voi călători.

      O să merg din Siberia până în Armenia
      Doar să găsesc fata ce-n gură o ia
      Nu contează cînd, nu contează ce va fi,
      Caut o muiere ce ce pe plac îmi va fi.

      S-ar putea să merg cu barca sau cu avionu
      Poate iau trenu sau fac autostopu
      Ai un fel de amor ce mă-nebunește
      Așa că voi veni oricum, orbește.

      Ștergere
    3. frumos cântec. și când te gândești că beatlemania abia-ncepuse.
      un alt number 1 al verii ce tocmai s-a dus a fost 'fă tu asta-ntr-un orășel'. am să încerc o tălmăcire.
      nebune, tot dai claxoane la stop,
      vinzi droguri la colțuri de stradă
      te dai mare, ești dîn orașul lui boc?
      la videochat racolezi naive grămadă.
      nesocotești legea în fiece clipă
      o iei la cioc, futu-te-n gât și-n aripă!
      încearcă tu asta într-un mic orășel
      și n-ai să mai mergi niciodată la fel.
      încearcă tu asta-n zărnești, în sascut
      încearc-o-n moreni, încearc-o-n iernut
      încearc-o-n babadag, colibași sau marghita
      în orice oraș maghiar din harghita.
      bunelul mi-a lăsat un briceag
      o cazma, un baros și-un ciomag.
      ia vino tu-ncoa, să vezi cum ți-o trag.

      Ștergere