marți, 21 noiembrie 2023

La plajă

Stăm la cină toți patru: eu, nevasta, fiul cel mare și fiul cel mic. Nu o să vă spun ce mâncăm, pentru că acesta nu este un blog culinar. Observ la fiul cel mare că are desenat pe degetele de la mână câte un simbol. Pe fiecare deget, pe partea exterioară a mâinii, este desenat un fel de literă chinezească sau o hieroglifă. Atât eu cât și mama sa îl certăm cu asprime pentru această purtare, considerată de noi golănească. După ce ne mai trece supărarea, întâmplarea îmi amintește de un banc din copilărie, pe care țin să-l spun la masă. După cum urmează:

Erau doi bărbați pe o plajă de nudiști. Se împrietenesc ei și intră să facă o baie în mare. După ce ies din mare, de la apa rece aveau puțele contractate. Observă ei că fiecare are tatuat pe puță literele WY. Unul dintre ei spune: "Pe prietena mea o cheamă WENDY și mi-am tatuat numele ei pe puță. Și pe prietena ta tot Wendy o cheamă?", la care celălalt zice: "A, nu. Eu mi-am tatuat pe puță WELCOME TO MIAMI BEACH! HAVE A NICE HOLIDAY".

Nevasta a râs cu poftă, copiii nu au râs, nu cred că au prins gluma. 

11 comentarii:

  1. am auzit bancul asta la un meci al progresului. circa 1986. aveam un portar, adam. apără adam un șut și unul din cei 3 oameni mai purii cu care ne vedeam noi, eu & tata meci de meci, anume cel cunoscut drept ''fratele lui mișu teodorescu" (pentru posteritate, ceilalți 2 erau mișu teodorescu însuși și 'doctorul', cel pe care după câțiva ani l-am văzut ca supraveghetor în sala unde am dat admiterea la facultate) își amintește de un om care avea scris pe penis 'adam' dar de fapt în tinerețe își tatuase 'amsterdam'. altfel, problema micșorării la rece e abordată și în seinfeld, așa cum aproape toți o știm. unul din numeroasele episoade geniale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fitz amabil, Spartac e numele de familie sau porecla? Multumesc.

      Cand au facut scor cu galezii in cupa cupelor, dintr-un motiv pe care n-as sti sa-l justific in mod rational, am inregistrat transmisiunea meciului de la radio romania. am ascultat-o ulterior, era ceva putin spus jalnic, un fel de isterie care pica in gol (calificarea fusese jucata din tur), entuziasm exagerat la fiecare gol etc (desi, din cate-mi amintesc, NU era Ilie Dobre la microfon). Plus niste voxuri caraghioase din tribune in pauza meciului, din care a ramas cu mine un fragment cu un fan de cursa lunga opintindu-se si spunand ceva de genul "tinem cu echipa noastra...aaa... Progresul National!"

      Ma consoleaza intrucatva faptul ca oamenii au din ce in ce mai putina rabdare, asa incat atunci cand caseta va fi descoperita, dupa ani, printre alte nimicuri, nici macar nu va mai fi ascultata inainte ca gasitorul sa ridice din umeri indiferent. Direct la gunoi.

      Ștergere
    2. spartac e unul din numele purtate de echipa acum multi ani. actuala progresul spartac e o echipa noua, care pentru mine nu are legatura cu ceea ce a fost. la meciul cu galezii eram pe stadion. nu am vorbit la radio atunci, nici alta data.

      Ștergere
  2. mă uitam ieri în hot 100 billboard să văd ce fac the beatles (sunt în top 10. în uk au ajuns pe 1, incredibil). și văd acolo fast car cântat de un tip cu mutră de cântăreț country (ce an pentru muzica country, după atâtea hituri hiphop. o avea legătură cu polul suveranist, la modă acum?). da nene, e fast car ăla pe care îl știam din destul de trista primăvară/ vară 1988. aș fi vrut să vă ofer varianta în română, dar am citit acu versurile și sunt chiar mai triste decât credeam.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu-l stiam cu Wendy, il stiam cu capitale:

    "Un englez isi tatueaza pe instrument cuvantul LONDON. Mandru de el merge pe tot felul de plaje de nudism, aducand mereu vorba de tatuaj, ca au intrat 6 litere, deci o are mare.

    Pana intr-o zi, cand merge la nudism in Jamaica, si observa ca un negru de acolo are si el tatuaj pe instrument. Cu inscriptia: KINGSTON, CAPITAL OF JAMAICA !!

    RăspundețiȘtergere
  4. Titina nu merge pe plaje de nudism.
    Nu neapărat din pudoare, ci pentru că-s plaje de săraci !!

    Ce rost are să mergi la plajă dacă nu-ți poți etala acolo costume de baie de peste 5000 de euro ??

    RăspundețiȘtergere
  5. Bancul a fost recomandat de Radio Guerilla ?

    Că dacă nu, n-ar fi trebuit să-l postezi !!

    RăspundețiȘtergere
  6. La Oltenița există plajă de nudiști ?

    Dacă nu, ar merge amenajată una pe malul Dunării ?
    Radio Guerilla ar recomanda o asemenea inițiativă ?

    RăspundețiȘtergere
  7. Coae și io a-m tatuaje, da nu pă pulă.

    Miam fecut tatuaj c-u aripi pă ceafă, cam vezut la Alibec.

    Mai a-m tatuaj pă mână cu craniu, trei șerpi și două zaruri puse pe 6-6.
    Pă cealantă mână a-m tatuaj cu o dungă verde, cam vezut la Steliano Filip.
    Pă umăr a-m 777 Jackpot, ca sam noroc l-a păcănele.

    Pă pept a-m tatuaj cu cap de leu, că ios leu în cartier.
    Tot pă pept miam scris "A-m Valoare".

    A-m avut siun tatuaj cu "Marilena" (o gagică den Berceni), da ma părăsit și lam șters siam pus peste el tatuaj cu semnu dela bemveu.

    RăspundețiȘtergere