luni, 10 septembrie 2012

Lista de cumpărături

Am fost sâmbătă în Cora ca să cumpăr vin roşu şi o raţă. Bag o monedă de 50 de bani ca să iau un coş. În coş găsesc o hârtie împăturită. O desfac să văd ce scrie pe ea. Este o listă de cumpărături. Mă amuză. Îmi ridică tot felul de întrebări.









E făcută de o femeie sau de un bărbat? Înclin să cred că este făcută de o femeie pentru soţul ei. Probabil dau o petrecere, mai ales că sâmbătă a fost Sf. Maria Mică. Bavaria oare la ce se referă? Ştiu şi o bere cu acest nume, dar şi un caşcaval, însă aceste două produse sunt deja pe listă. Mă surprinde lipsa brandurilor. Ce fel de bere sau whisky cumpără? Orice la întâmplare? În schimb are preferinţă pentru tampoane. Este oare ruşinos ca un bărbat să cumpere tampoane? Nu se uită ciudat casiera la el? Deodorant Ali? N-am auzit de aşa ceva vreodată. Cola şi Spriteul sunt singurele la care se specifică cantitatea. Dar câtă bere cumpără? Câte pulpe? Câţi cârnaţi? Se mai specifică ceva despre fasole, dar acolo deja avem alt scris. Pare mai feminin decât celălalt. Este o listă de cumpărături foarte ciudată. Nu ştiu ce să cred.

Pe pagina de facebook a blogului (search facebook - nopti si zile blog) puteţi observa raţa şi vinul roşu pe care le-am cumpărat, fără niciun fel de listă.

6 comentarii:

  1. Cred că este lista unor fete (posibil lesbiene). Ali este numele uneia dintre ele. Bavaria cred că se referă tot la bere (posibil fără alcool).

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut Gabi,

    Cum ai gatit rata?

    fahrenheit

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut,

      Am umplut-o cu morcovi, ceapa si ardei, am uns-o cu ulei si am presarat-o cu cimbru si rozmarin, am bagat-o 2 ore la cuptor. Alaturi am servit mancare de varza.

      Ștergere
  3. De ce ai publicat lista aia? E ceva personal, intim.
    Poţi fi sigur că, dacă ar fi ştiut că va apărea pe net, oamenii aceia n-ar mai fi scris-o. Mă dezamăgeşti, te credeam mai onorabil.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai nu se cunoaste autorul, asa ca nu e nimeni lezat. Plus ca nici nu era protejata prin copy right.

      Ștergere