miercuri, 16 iunie 2010

Cămaşa

- Ce cămaşă şifonată ai, îmi spuse o colegă.
- Nu cred că e chiar atât de şifonată. Abia am scos-o din pungă şi o port pentru prima oară, i-am răspuns eu.
- Păi da. Se văd dungile unde a fost împăturită. De ce nu ai călcat-o ?
- Nu am călcat-o pentru că oricum petrec 10 ore pe zi la muncă şi nu vreau să mai pierd şi acasă încă 20 de minute cu călcatul unei cămăşi. E timpul meu şi mi-l gestionez cum vreau.
- !?!
- În cele 20 de minute în care puteam călca cămaşa am preferat să citesc 5-6 pagini dintr-o carte care îmi place.Îmi cer scuze că apar aşa în faţa ta, dar ca să mă revanşez o să-ţi povestesc ce am citit.

Nu a vrut să-i povestesc din ce am citit. Probabil mă consideră nebun. Îi dau dreptate.

6 comentarii:

  1. Se calca ea pe tine in cateva ore :))
    Asta am obs eu. Eh, trebuie sa te si misti un pic.

    RăspundețiȘtergere
  2. citesc Radu Tudoran-Fiul risipitor..de unde tragi tu concluzia ca citesc numai bloguri? si de unde stii ca e la etajul 5? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Care-i treaba cu etajul 5 ? Nu inteleg. In alta ordine de idei, tu cum ai aflat de blogul meu ? Ne cunoastem de undeva ? :)

    @moromete : Exact asta-i si conceptia mea. Hainele se netezesc dupa forma corpului.

    RăspundețiȘtergere
  4. da...tocmai imi scriam scuzele de rigoare.faza cu etajul era pt altcineva,m-am grabit...nu ne cunoastem iar blogul l-am gasit cautand blog-uri :))

    @morom3t3: da stiu...amuzant

    RăspundețiȘtergere