sâmbătă, 12 iunie 2010

Un banc superb

Vine Goghi acasă şi în carnetul de note are 2 la educaţie fizică.
Taică'su : - Goghi, cum dracu tu băiat sportiv, care şi acasă faci sport şi te ridici la bară ai 2 la educaţie fizică ?
Goghi : - Profu de educaţie fizică zice "Goghi ridică un picior",eu ridic un picior. După aia zice "Goghi ridică-l pe celălalt", şi eu zic "Păi crezi că pot să stau în pulă?", şi mi-a pus 2.
Taică'su : - Bravo Goghi, bine ai făcut!
A doua zi vine Goghi acasă, se uită taică'su în carnetul de note şi vede ca are 2 la literatură.
Taică'su : - Goghi, cum mă tu băiat deştept, care citeşti toată ziua ai 2 la literatură ?
Goghi : - Profu de literatură ne-a pus să compunem câte o poezie, şi eu am compus :
Cocoşel cu gâtul gol
Bate toba prin ocol
Bate dimineaţa tare
Nu lasă copiii să doarmă, fututul de cocoş.
Taică'su : - Brava Goghi chiar că e futut cocoşelu dacă nu lasă copiii sa doarmă.
A treia zi ajunge Goghi acasă de la şcoală şi îi spune tatălui:
- Am luat 2 la matematică azi .....
- Ce s-a întâmplat?
- Pai m-a întrebat profesorul "Cât fac 3 x 2?" şi eu am spus "6".
- Păi .. e corect.
- Ştiu, după care m-a întrebat "Cât fac 2 x 3?".
- Şi care pula mea e diferenţa?
- Asta am spus şi eu.
Vine a 4-a zi Goghi acasă şi îi zice lui taică'su că l-a dat afară de la şcoală de tot.
- Păi de ce?
- Păi m-au chemat în cancelarie, intru eu acolo şi când mă uit : profu de matematică, profu de educaţie fizică, profu de literatură si profu de geografie.
- Păi ce pula mea căuta profu de geografie acolo?
- Păi asta i-am întrebat şi eu.

Un comentariu: