marți, 21 februarie 2012

Hotel Castel, Râmnicu Vâlcea

Hotel de 3 stele, situat foarte aproape de centrul oraşului, lângă Parcul Mircea cel Bătrân şi magazinul Billa. Construcţie nouă, futuristă la exterior poate datorită folosirii sticlei, plăcută şi călduroasă la interior. 185 lei pe noapte în week-end (215 lei în rest), un preţ nici mare, nici mic. Mic dejun inclus. La parter au un restaurant super, unde seara am mâncat foarte bine.



Am avut şi câteva nemulţumiri. Principala nemulţumire este legată de personal, destul de neprietenos şi nu tocmai profesionist. Când am sunat pentru rezervare, cea care a răspuns vorbea cam în doi peri şi nu mi-a pomenit de reducerea preţului pentru week-end, noroc că am văzut eu pe site. Se făcea că nu prea înţelege ce vreau. Pe urmă, ajuns acolo, recepţionera era cam distrată şi parcă se uita în gol când vorbeai cu ea. Totul a culminat când am făcut câteva poze la micul dejun şi două chelnăriţe comentau între ele: "Ia uite-l şi pe ăsta, face poze la mâncare.". Da, deşteptăciunilor, fac poze la mâncare, pentru că sunt turist şi vreau să pun pe blog poze şi să mă laud la cititori. Am plătit pentru mâncare şi îi fac poze dacă vreau, că nu scria nicăieri fotografiatul interzis. De fiecare dată am aşteptări foarte mari de la personalul hotelului. Am pretenţia să fiu servit de personal calificat, cu studii în domeniu, nu de angajaţi între-joburi care nu ştiu nimic despre turism. O mică nemulţumire am avut şi la cameră. Instalaţia de ţevi de prin baie nu era tocmai nouă, mai dădea unele rateuri. Plus câteva mici pete prin cameră, pe pereţi sau tavan. Dar cam atât, în rest super locaţia. Camera de bun gust, cu o oglindă mare în faţa patului, cu spoturi şic în tavan, mobilier ok, curăţenie, minibar cu preţuri de bun simţ. Un hotel de 3 stele cinstit, care te face să te simţi bine, deşi nu iese cu nimic în evidenţă. Dar genul de hotel unde te tolăneşti relaxat în aşternuturi fără teama de a lua o boală de piele.




Micul dejun inclus a fost unul de 4 stele. Foarte bogat, gustos, diversificat. Gustări calde, gustări reci, de toate pentru toţi la standarde internaţionale. Totul atent pregătit, într-un spaţiu elegant. Nu am pozat eu chiar tot din cauza deşteptăciunilor de chelnăriţe care erau cu ochii pe mine.



În locul unde dimineaţa se serveşte micul dejun, seara şi în timpul zilei funcţionează restaurantul OK Castel. Am luat o cină cumsecade în acest restaurant. Pomana porcului cu mămăligă. Foarte gustos. Însă desertul m-a dezamăgit. Tortul casei, un tort cu nimic diferit faţă de cel preparat în laboratoarele hypermarketurilor. Aici cei de la OK şi-au arătat limitele.




Concluzionând pot spune că am avut parte de o şedere plăcută la Castel, în Râmnicu Vâlcea. Nu una perfectă, dar nici nu m-am aşteptat la perfecţiune într-o locaţie de 3 stele. Pentru mai multe detalii puteţi consulta siteul hotelului.

6 comentarii:

  1. normal ca s-au mirat. de unde sa stie ele ca esti turist? asta nu e hotel pentru turisti. de cand e rm valcea atractie turistica? e hotel pentru oameni care merg in delegatie si pentru cupluri adulterine care vin acolo sa se futizeze.

    cica apare si goodbye columbus in seria roth. cred ca e primul lui roman, pana acum nu stiu sa fi aparut in rumania. cica e misto.

    constructia nu e futurista, e doar urata.

    devine tot mai greu sa dovedesc ca nu-s robot. imi scrie niste vorbe greu inteligibile, cu niste litere deformate de-mi vine sa-mi bag pula.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu,nu. Nu e deloc un Love Hotel, asa cum stim noi din romanele lui Murakami. Pentru delegatii da, sunt de acord.
    Ramnicu Valcea merita viztat cateva ore, asa intr-o dupa masa, dupa ce ai dat o tura pe la Olanesti si pe la alte obiective din zona. E un oras micut, linistit. Nu se compara la frumusete cu Piatra Neamt de exemplu, dar nici urat nu e.

    O sa cumparam aia din seria Roth. Si Pastorala. Merita oare si aia cu comunismul?

    Am scos (cred si sper) codul de robot. Si pe mine ma enerveaza cand postez la altii pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  3. E cam aiurea sa fie mai ieftin in weelend, nu? Iar cladirea da, arata cam uratzel. E frumos la Valcea.

    RăspundețiȘtergere
  4. 'sa se futizeze', cum se exprima radu. sigur esti radu? :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu e urata cladirea. Poate vi se pare asa de la cablurile alea care apar in poza. E o cladire care nu respecta standardele. Nu e o cladire monotona, obisnuita de hotel.
    Ma gandesc ca e mai ieftin in week end pentru motivul de care amintea Radu. Poate ca in cursul saptamanii au mai mult clienti din delegatii.

    RăspundețiȘtergere
  6. copile, eu sunt! cum se zice, 'sa se futirească'?

    RăspundețiȘtergere