marți, 2 octombrie 2012

Două poze dintr-o zi de vară

În drumurile mele am întâlnit multe personaje interesante, pe care nu întotdeauna am avut curajul să le fotografiez. Intervine un soi de ruşine atunci când în obiectivul aparatului sunt oameni. Nu la fel stau lucrurile când este vorba despre copii. Aceştia doi savurau o oarecare zi din vacanţa de vară. Stăteau pe zidurile unei mânăstiri părăsite cu câte o sticlă de Coca Cola lângă ei. Mi-au vorbit despre un tunel secret săpat pe sub pământ care lega satul lor de această mânăstire.






La câţiva kilometri depărtare se întind dealurile după care se ascunde oraşul Mizil.


4 comentarii:

  1. geo bogza a scris '175 de minute la mizil'. eu am petrecut in gara mizil ceva mai putin de atat. era 6 august 1996. sarbatoare crestina importanta. in aceeasi seara progresul nostru iubit juca primul meci in cupele europene dupa mai bine de 30 de ani, la belgrad. acum sergiu e senator iar progresul joaca pe stadionul din tânganu cu echipa a doua din cernica. sic transit!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu am banuit ca mizilul are gara. nici nu credeam ca trec trenuri pe acolo. probabil este ruta secundara. in 2012 am fost la penny in mizil.

    RăspundețiȘtergere
  3. e, n-ai stiut. e vreo gara din rumania in care sa nu fi fost matale? uite un tecst pe care sa ti-l trimiti pe mail, despre mizil: http://ro.wikisource.org/wiki/O_zi_solemn%C4%83

    RăspundețiȘtergere
  4. ar trebui sa refaci prima poza, cu baietii tai

    RăspundețiȘtergere