luni, 16 decembrie 2013

Pizza buna Sibiu

Intuiţi de ce am ales acest titlu plat. Bineînţeles. Pentru a atrage vizitatori din Google. Mulţi oameni merg la Sibiu şi doresc să mănânce o pizza bună. Dar să citim întreaga poveste. Să vedem şi câteva poze.

Am plănuit o excursie la Sibiu, iar înainte m-am interesat de restaurante bune în oraş. Mi-a atras atenţia Taiji, un restaruant chinezesc. Citisem o cronică favorabilă pe siteul brylu.ro. Am notat adresa în GPS, Bulevardul Victoriei nr 34, aşa că după o vizită prin Păltiniş, am ajuns exact în faţa localului. Înfometat. Am găsit lacăt pe poartă şi nicio urmă de om după gard. În cutia poştală erau pliante de la Metro, neridicate. Am reuşit să zăresc pe unul dintre ele adresa. Bulevardul Victoriei nr 34, Sibiu. Deci eram unde trebuie. Văd un popă pe stradă. Mă duc să-l întreb ce se întâmplă. Popa, omul lui Dumnezeu, mi-a răspuns foarte amabil. Mi-a vorbit cu har.
- Bună ziua, părinte! Sunteţi de pe aici?
- Bună ziua! Da. Cu ce vă ajut?
- Spuneţi-mi, aici nu era un restaurant chinezesc?
- Ba da. Un restaurant foarte bun. Dar s-a închis astă primăvară.
- Pfuu. Ce păcat. Am venit special din Bucureşti ca să mănânc aici.
Îi părea rău şi popii. Se gândeşte puţin, apoi mă întreabă:
- Şi vreţi să mâncaţi undeva bine, nu?
- Păi da.
- Domne, mergeţi în jos pe prima la dreapta şi o să vedeţi o biserică. Noi aici îi spunem Biserica din groapă. Şi cum vă uitaţi la ea o să vedeţi un restaurant cu pretenţie. Foarte bine se mănâncă acolo. Restaurant Cardinal.
- Mulţumesc mult. Acum mă duc. Sănătate! La revedere!
- Doamne ajută!
- Doamne ajută!

Aşadar cobor pe Strada Justiţiei până în dreptul bisericii, pe care o şi pozez. Să vedem poză cu biserica, lângă care este un cimitir.


Lângă cimitir este pensiune şi restaurant Cardinal. Cu sufletul plin de bucurie intru în local, dar un chelnăr cu zâmbetul pe buze mă întâmpină cu următoarele vorbe: "Ne pare rău, dar nu mai sunt locuri". Popa a avut dreptate se pare, aici chiar se mănâncă bine. Ce tristeţe mă apasă. Mă simt învins. Iată că se îndeplineşte ceea ce spunea nevastă'mea. Nu e mâncare, dar sunt bani. Am 400 de lei în buzunar, dar ce să fac cu ei dacă nu am de unde cumpăra mâncare? Urc dealul înapoi, iar nevastă'mea zăreşte firma unui alt restaurant. Se numeşte La Maria. Pe uşă sunt afişate tot felul de reclame care denotă preţurile ieftine din această cârciumă. Să vedem poză cu afişele de pe uşa localului La Maria.

Se pare că este un local unde servesc masa (cui?) studenţii. Ne gândim că ăsta e genul de local unde ia masa Piskeshu. Deşi Piskeshu nu este student. Coborâm treptele spre un subsol. Suntem primiţi. Comandăm pizza. Costă 16 lei. Este deosebită. Nu greşesc dacă o includ în top 10 pizze servite în viaţa mea. Să vedem poză cu pizza şi să punem punct acestei poveşti. Localul se află pe Strada Zaharia Boiu. Dacă eventuali oameni veniţi din google citesc această poveste şi merg la Restaurantul La Maria pentru a mânca o pizza, să-mi lase şi mie un comentariu.


7 comentarii:

  1. Piskesh asta al tau mai nou mananca second hand !!!
    Chiar mi-e mila :(
    http://milfsipetrov.blogspot.ro/2013/11/maimuta-strangatoare.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă întrebai ți-aș fi recomandat Restaurant Hermania - http://www.hermania.sobis.ro/ - Am mancat chiar bine acolo și berea casei este excelentă.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cand mai ajungi in Sibiu, restaurant Prima . Ciorba de burta, Ciolan cu fasole si papanasi. O sa te rostogolesti cu greu la iesire :))

    RăspundețiȘtergere
  4. daca scriai pizda buna sibiu atrageai si mai multi vizitatori. ziceai ca ai gresit tasta, oricum in text e vorba despre pizza.

    RăspundețiȘtergere
  5. Dacă mai ajungi la Sibiu îţi recomand restaurantul Butoiul de Aur! Este chiar în centru lângă Pasajul Scărilor. Un loc unde se mănâncă foarte bine. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Te plangi ca nu ai bani... :) Altii mananca acasa pizza....

    RăspundețiȘtergere
  7. placinta domne...daca aia e pizza eu sunt maimutza coborata din copac

    RăspundețiȘtergere