duminică, 12 mai 2013

Sirop de vișine

Beau un sirop de vișine Laurul, preparat cu apă minerală. Este făcut în localitatea Gurahonț, județul Arad. Acest produs exista și în vremea comunismului, numai că atunci era mai puțin chimic și îmbuteliat la sticlă de sticlă. Beau sirop de vișine care-mi amintește de celebrul banc cu vișinile. Eram la facultate într-o iarnă friguroasă și așteptam pe hol rezultatul unui examen. Stăteam pe unul dintre caloriferele jegoase în care se simțea o undă vagă de căldură. Lângă mine Eufrosin Potecă și încă un coleg așteptau și ei. La un moment dat Eufrosin mă întreabă:
- Bă, știi bancul cu vișine?
- Nu, zic eu.
- Vii și ne sugi pula.
(ha,ha,ha, râd cei doi colegi)
- Da' bancul cu cireșe îl știi?
- Nuuu.
- Cireșe n-avem, dar vii și ne sugi pula.
Niciunul dintre noi trei nu am luat acel examen.

Un comentariu:

  1. Din aceeași categorie de imbecilități făceau parte și bancurile cu CiCo, Timpul și Dacia. Ceva frumos n-aș fi știut și eu.....

    RăspundețiȘtergere