miercuri, 28 iunie 2017

Dublu cd cumpărat din Bulgaria

Am mers de la Skopje, Republica Macedonia până la București într-o singură zi. Cu mașina mică. Sunt vreo 630 km. La orele prânzului am oprit în Bulgaria pe autostradă, la Viva OMV. Am mâncat o pizza, am băut un suc de grapefruit, după care ne-am uitat prin magazin. M-am oprit la standul cu cd-uri și m-am gândit că ar merge o muzică nouă pentru restul drumului până acasă. Am ales un dublu cd cu muzică rock, la prețul de 17 leva. Foarte bună muzica și excelentă pentru condus. Nu auzisem de nici măcar 25% dintre piese. Voi? Interesant cine a gândit această compilație, alegând astfel de melodii.

Piesele incluse pe dublu cd.

15 comentarii:

  1. eu ştiu mai multe. 60-70%. aqualung, epic, kayleigh, stay with me (a cui e vocea?) sunt favoritele. nu sunt fan compilații. kayleigh nu poate fi ascultată altfel decât introdusă de pseudosilk kimono şi urmată de lavender. aqualung la fel, pe album.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aqualung e preferata mea de pe compilatie si marturisesc ca nu o stiam. Dar e geniala piesa. Am tot ascultat-o. Cel mai mult imi place la versurile "Do you still remember...December's foggy freeze". Si are asa multe schimbari de ritm, cam ca un fel de Happiness is a warm gun.

      Ștergere
    2. a lu' rod stewart
      https://www.youtube.com/watch?v=JtqF0qBqzZo

      Ștergere
  2. oho. nu o ştiai. eu numai live am ascultat-o de 3 ori. iar pe bandă... probabil de sute de ori. bun venit în rockul progresiv, ce să zic.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt cam pe același meridian cu Radu. 60 - 70 % din piese îmi sunt cunoscute. Am dorit să scriu aceste rânduri fără rost doar pentru a te felicita pentru noua ta descoperire: rock-ul progresiv. Progresează și vei descoperi multe nestemate ascunse...

    RăspundețiȘtergere
  4. TU N-AI AVUT O POSTARE despre parcuetul din spatele blocului cu coloane din piata romana?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba da. La cartea lui Cornel George Popa parca.

      Ștergere
    2. pai da. ca de-acum am fost si eu pe acolo. de 3 ori chiar. e o scurtatura de care nu am stiut. as fi economisit atatea si atatea ore din viata mea daca as fi trecut prin acel parculet. as fi putut ajunge cineva daca stiam sa si folosesc acel timp economisit.

      Ștergere
    3. am fost in zona chiar acum 2 sapamani. am luat o pizza mica supersuprema de la pizza hut. la pachet. si am servit-o pe bancile alea de beton aflate in fata blocului in spatele caruia e parcul.

      Ștergere
    4. 1. CUM ADICA supersuprema mica? e un oximoron.
      2. ce banci in fata blocului? la strada mare adica?
      3. cui ai servit pizza?

      Ștergere
    5. 1.supersuprema se refera la calitate, nu la marime. adica are multe ingrediente.
      2.la strada, pe bulevard. la magazine.
      3. -

      Ștergere
    6. astea sunt bancile? par cosuri da gunoi.
      https://www.google.ro/maps/@44.4468883,26.0979614,3a,18y,195.57h,73.96t/data=!3m6!1e1!3m4!1sNkJYalMtSxwN2gqaZF0EAQ!2e0!7i13312!8i6656

      Ștergere
  5. Nu acolo am servit. Pe Magheru. Bancile de la iesirea metrou Piata Romana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. probabil sunt mai noi, ca aici nu le vad. https://www.google.ro/maps/@44.4459876,26.0972109,3a,15y,105.21h,86.29t/data=!3m6!1e1!3m4!1sEMbaES7nnpNwNlkalbfO2A!2e0!7i13312!8i6656

      Ștergere