marți, 21 ianuarie 2020

Gustarea de seară

O postare atât din categoria mâncare, cât și din categoria parenting. Am pregătit o gustare de seară inedită pentru mine și copii. Pâine crocantă de secară (crispy rye bread) unsă cu puțină maioneză peste care am pus păstrăv curcubeu afumat (un produs care pe etichetă are steagul danez) . Iar alături mango tăiat în bucățele și popularii ardei iuți umpluți cu brânză de capră (țara de proveniență Grecia).  Iată o gustare modernă, ușor de preparat, gustoasă. Este desuet să dai copilului la gustare sandwich cu salam sau cașcaval, cu pâine ordinară.  Sigur, peștele afumat te îndeamnă să bei un alcool tare. Am avut un single malt foarte scump, primit de la prietenul meu Ciuc, coautor la acest blog. Eu nu mi-aș fi permis să-mi cumpăr așa ceva.  Iată și poza.


Un comentariu:

  1. Trăiești ca un boier! Dacă nu puneai maioneză era chiar o gustare sănătoasă....

    RăspundețiȘtergere