luni, 24 mai 2021

Pe o potecă lângă mare

Sâmbătă dimineața m-am trezit cu dor de ducă. Trebuia să plec undeva, să părăsesc mizeria cotidiană. Nevasta a zis: "Du-te cu copiii, eu rămân să fac curățenie.". Așa am făcut. Am plecat toți trei la drum și ne-am gândit să mergem la Mânăstirea Sfântul Andrei din Județul Constanța. Am trecut Dunărea cu bacul la Călărași spre Ostrov, am vizitat mânăstirea și peștera, ne-am cumpărat chiar și o icoană cu sfântul despre care se spune că a creștinat poporul nostru. Lumea îl cunoaște și pentru semnul care atenționează trecerea la nivel cu o cale ferată. După popasul plin de pioșenie, ne-am oprit direct pe plaja din Costinești, unde ne-am bucurat de o vreme superbă, liniște, relaxare, cadru natrural splendid. Ni s-a făcut foame și am mers de-a lungul falezei până la restaurantul Pofta Pescarului, unde am servit (cui?) specialități prinse din mare, pe o terasă cu vedere superbă. Ziua se apropia de sfârșit, iar noi cu burțile pline am plecat spre mașină. Iar povestea abia acum începe...


Mergeam pe poteca de lângă mare, în stânga epava Evanghelia, valuri și nisip, în dreapta o grămadă de maci. În față două femei se îmbrățișau, se pupau, se țineau de mână. S-au domolit când ne-am apropiat. Copiii oricum își vedeau de ale lor, ceva gen aruncatul pietrelor în mare sau cules de maci pentru mama lor care îi aștepta acasă. Când am ajuns în dreptul femeilor, una dintre ele îmi întinde zâmbitoare telefonul: "Vă rog frumos, ne faceți și nouă o poză? Dar să prindeți și macii!". Am acceptat, ba chiar le-am așezat într-o poziție din care se vedeau și macii și marea. Au pozat într-o poziție interesantă. Una dintre ele a îngenunchiat cavalerește, ținându-și partenera de mână. Ca o cerere în căsătorie. A ieșit o poză frumoasă. Le-am arătat și am întrebat dacă sunt mulțumite. Cea cu telefonul a surâs încântată și a spus: "Sunteți un artist desăvârșit.". Mi-au mulțumit amândouă. Au în jur de 45-50 de ani. Zâmbitoare, plăcute, de bun simț. 


Am plecat mai departe, depășindu-le. Copilul cel mic șchiopăta, de la o căzătură mai veche. Cea cu telefonul m-a întrebat: "Ce are?", "Nu știu...", i-am răspuns, iar ea: "Pot să mă uit, sunt terapeut.". I-am permis să se uite, a făcut câteva mișcări cu copilul, l-a masat, i-a vorbit cu blândețe. I-am mulțumit, ne-au mai mulțumit și ele încă o dată, apoi am plecat spre mașină, pentru că se lăsa seara.


Mi-au făcut o impresie bună. Dar tot au fost ceva ieșit din comun, nu? Dacă întâlneam un cuplu bărbat/femeie, nu mai era de povestit pe blog. Spre asta ne îndreptăm? Spre asta ne conduce lumea modernă. M-am certat cu vreo 3-4 cunoscuți pe tema asta. De ce nu sunt tolerant? Uitați, că sunt tolerant.  Dar vorba celor de la Paraziții: "Ma piș pe gay și nu-i normal ca copiii mei să vadă homosexuali care se ling în gură ostentativ pe stradă...E la modă să fim toleranți dar nu reînviem Sodoma...Vă putem trimite bulangii pachet la Barcelona.".  


Femeile astea au fost ok, nu au deranjat cu absolut nimic. Dar să arborezi steagul LGBT la Ikea? Aștept păreri.

13 comentarii:

  1. Nu ma deranjeaza orientarile sexuale ale celorlalti si ceea ce fac in intimitate.

    DAR tocmai aici incepe problema: ca miscarea lgbtq (si ce litere se mai adauga in fiecare an) nu e interesata de intimitate, ci de acapararea SPATIULUI PUBLIC !!

    Poate la inceput era vorba de lupta contra discriminarii si obtinerea de drepturi (cum ar fi parteneriatul civil, care mi se pare chiar ok) !! Dar de multi ani vad ca e vorba de obtinerea unor super-privilegii, vor sa fie considerati miezul a orice !!

    Si am observat ca activistele miscarii (am si eu in lista de FB cateva) sunt cele mai agresive persoane posibile !! Pentru o intrebare de bun-simt (cum a fost a ta, cu "steagul de la IKEA") te-ar infiera, te-ar pune la zid, ti-ar adresa toate epitetele ("hater" "inapoiat" "frustrat" etc).

    RăspundețiȘtergere
  2. O glumita în inconfundabilul stil englezesc https://youtu.be/h82D5ZvcALM

    Și ei m am cam săturat de problemele acestei comunități. Să le dea odată parteneriat civil și să ne lase in pace. Ce a făcut ikea mi s a părut de prost gust. Dar na, ăsta e trendul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe potecă lângă mare,
    Două fete în picioare,
    Se pupă un pic cam tare,
    Sunt cam netradiționale.

    Bine că erau femei... dacă erau doi bărbați nu le mai făceai nicio poză - de pus mana pe copil nici nu se pune problema! Da, din păcate ăsta e mersul lucrurilor... Îl simți din filme... e un serial pe Netflix - Grace and Frankie - cu moși poponari ... deci ce mai vrei? O să ai în viitor și manifestații ale zoofililor, ale necrofililor, că ce - nu sunt și ei oameni, n-au dreptul la o viață așa cum le place lor, că vorba aia, animalu' e animal iar mortu' nu cred că e deranjat de puțină activitate sexuală că doar e mort ...

    A ieșit maică dracu' pe uscat .....

    RăspundețiȘtergere
  4. Blonda din blocul tău26 mai 2021 la 13:06

    Mă plimb cu un dulău. Mă-mbrac de la Naf Naf ®. Mă spăl cu Camay™.

    RăspundețiȘtergere
  5. Citesc comentariile si ma intristez. Bine, si postarea initiala cam arata acuzator in directia relatiilor homosexuale ca fiind aberante, uitand ca "aberatia" asta, o normalitate a Greciei si Romei antice, a devenit aberanta in Evul Mediu si maturata sub pres cateva secole dupa aceea. Natura omenirii a continuat sa fie aceeasi, unii iubesc datoria (procrearea) si li se sau isi impun o anumita morala, altii frumosul, indiferent de sexul lui; poate fi o atractie inascuta sau o alegere de viata, nu conteaza.
    Se vorbeste despre acapararea spatiului public, despre "problemele" unei comunitati, despre zoofilie si necrofilie in acelasi context. Se pare ca nu se ia in calcul nici consensul, nici faptul ca daca unul + una se ling in parc nu e nimic scandalos, dar daca unul + unul sau una + una fac acelasi lucru ia foc puritanismul traditional. Inca ma mai gandesc daca sunteti troli sau sunteti pe bune. Ok, autorul e baiat simpatic, are umor si decenta, dar comentatorii...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Blonda din blocul tău27 mai 2021 la 16:19

      Eu sunt pe bune și știu c-ai vrea să fii în locul dulăului din lesă. Știu că m-ai dezbrăca la tine pe cearceaf. Știu că ai vrea să-mi fii preș la ușă ca să te calce toți și ca să vezi de am sau nu chiloți (am).

      Ștergere
    2. În Grecia și Roma antică sclavia era deasemenea o normalitate. Educația era mai mult pentru băieți, fetele primeau o educație de bază, erau mai mult pregătite pentru a fi bune gospodine. Așa că erau departe de a fi niște societăți "model".
      E "pictată" cu tușe cam grosiere (alb-negru) natura omenirii - datorie și frumos.... Eu în primul rând îmi iubesc soția, pe care o consider frumoasă, iubesc ideea de familie și de aceea am ales să am un copil, nu din datorie față de societate sau ca să trăiesc din alocația pe care mi-o dă statul pentru copil. Și tocmai pentru că am un copil aș vrea să trăiască într-o lume unde iubitorii de "frumos" se manifestă în spațiile lor private. Nu mă deranjează dacă o să vadă o fată și un băiat pupându-se pe o bancă în parc... dar ar fi destul de greu să îi explic unui copil între 5 și 8 ani de ce se pupă două fete sau doi băieți.
      Având în vedere afluența de producții cinematografice ce promovează relațiile homosexuale, paradele Gay Pride și toate manifestările similare cu siguranță că toți copiii din prezent vor fi expuși ușor, ușor, pe măsură ce cresc, conceptului de homosexualitate. Așa că n-ar trebui să te întristezi, viitorul sună bine pentru iubitorii de "frumos".

      Ștergere
  6. Falsul Ionescu27 mai 2021 la 23:37

    Comentatorii precum autorul, cu mansarda zdravănă. Sa va manifestați și futeti în privat nu precum se pisa câinii.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nicidecum draga blonda, "stii" lucruri gresite si cele pe care le enunti ar putea sa nu fie singurele... haha, dulaul tau? daca mi-as alege vreodata stapan(a), as avea grija sa nu fi tu cel/cea care imi poarta lesa. Si in momentul asta chiar nu ma intereseaza cum arati, ci doar latraturile care-ti ies din taste, total deviante de la esenta discutiei. Cu atat mai rau daca esti pe bune, mi-e mila de tine, sincer.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Blonda din blocul tău28 mai 2021 la 10:58

      Am glumit, nu sunt pe bune, am izvorat din imaginatia lui Florin Dumitrescu. Nu bucatarul, desigur. https://www.youtube.com/watch?v=Org9zy1Te0k

      Ștergere
  8. Pe nisipul de la mare
    2 lindici stăteau la soare
    Și tânjesc după o sula
    Ca s pe plaja de la Pula.

    RăspundețiȘtergere
  9. de fapt, what is your problem? citate din paraziții?

    RăspundețiȘtergere