marți, 6 decembrie 2022

My Heroes Have Always Killed Cowboys

Ați auzit de A Day in Black and White? Este numele unei formații din Washington DC, care conform celor de la wikipedia abordează ca stil muzical  "post-punk, post-hardcore, experimental/indie rock and even post-emo". Interesant. Nici eu nu auzisem de ei, iar stilul lor muzical nu este neapărat printre preferatele mele. Dar i-am găsit destul de buni. Am ascultat în întregime albumul "My Heroes Have Always Killed Cowboys". 

Sunt mare fan Johnny Cash. Una dintre melodiile mele preferate de la el este "She used to love me a lot", al cărei videoclip este superb. La un moment dat în videoclip apare o casă pe care scrie "My Heroes Have Always Killed Cowboys". Această propoziție mi-a stârnit interesul, așa că am dat search și am găsit albumul și formația mai sus amintite. Bună descoperire. Piesa Storming the Bastille este chiar excepțională. Vă invit să o ascultați.


Un comentariu: