sâmbătă, 28 noiembrie 2015

Gara din Turnu Măgurele

O altă gară uitată de timp, aflată la capăt de lume, într-un oraş fără nicio perspectivă. Localităţile fantomă din sudul ţării de unde toată lumea încearcă să fugă, iar CFR-ul a şters staţiile de pe hartă.


Un comentariu:

  1. Prin anii '90 cand cand mama isi dadea definitivatul tata ne tot scotea pe la plimbare ca s-o lasam sa-nvete. Am fost la un moment dat la Turnu Magurele, a fost ca o zi de sarbatoare. Atunci am vazut prima oara Dunarea, atat de mare, atat de simpla, dupa vorba, dupa port. Era inca forfota pe trenuri pe vremea aceea, venea trenu-n gara Alexandria, de unde-s eu cu cate zece vagoane si era o atmosfera ca-n Gara de Nord. In alta zi am fost prin Ziminicea, atunci am vazut prima oara o platforma din aceea de intoarce locomotivele. Era si o aburoasa prin zona, nu tragea, era doar pentru incalzire...

    RăspundețiȘtergere