joi, 19 noiembrie 2015

Omul care a văzut moartea

Am revenit după 18 ani într-o sală de teatru și nu mi-a părut rău. TNB, Sala Pictura, piesa lui Victor Eftimiu (am citit ceva basme de acest autor în copilărie), Omul care a văzut moartea. Într-un oraș de provincie, în timpul campaniei electorale pentru Primărie, unul dintre candidați, cu puține șanse, un viticultor bogat, salvează de la înec un vagabond. Gestul îl va propulsa imediat în favorit la alegerile locale, dar lucrurile nu sunt prea liniștite, pentru că omul salvat își dorea să moară. O piesă cu un decor simplu, care se menține pe o scenă rotativă de-a lungul întregii piese (120 de minute), cu lumini și sunete foarte bune, cu șapte personaje interpretate foarte bine. Preferatul meu a fost domnul Leon, farmacistul, interpretat de Marius Bodochi. O comedie bună la care s-a aplaudat deseori în timpul spectacolului, iar la final lumea a aplaudat la scenă deschisă, în picioare, minute întregi. Mi-a plăcut mult și sala, mică și intimă, cu o vedere excelentă asupra scenei. Prețul unui bilet este 40 lei în sala și 20 lei la balcon. Următorul spectacol este chiar astăzi de la ora 20, iar apoi pe 4 decembrie. Mergeți neapărat!

Un comentariu:

  1. Anul acesta urmatorul spectacol este pe 20 noiembrie.Preturile sunt aceleasi.

    RăspundețiȘtergere