duminică, 21 august 2016

Star Kebab Gustul Visului



Am auzit mai demult de acest lanț de fast food din Republica Moldova și am fost interesat când am aflat că au ajuns și în România. Primul local deschis cu doar câteva zile în urmă pe diagonală cu magazinul Bucur Obor. Astăzi i-am propus nevestei să mergem să încercăm. Local nou și foarte frumos. Curat și luminos. Cam gol, înăuntru aflându-se doar două femei musulmane alături de copiii lor și încă un bărbat care a intrat după mine. I-am cerut casierei două porții de kebab pui la farfurie. M-a întrebat dacă vreau card de fidelitate și am întrebat-o în ce constă, iar ea mi-a răspuns că la șapte produse comandate primești pe al optulea gratis. I-am zis că vreau și mi-a dat un pix și un formular. Comanda însă a înțeles-o total aiurea. M-am dus la bucătar (au un spațiu deschis si poți vedea cum iți prepară mâncarea) și am observat că îmi pregateste kebab la lipie, adică un fel de shawerma la lipie. A durat cam cinci minute până a preparat comanda, dar nu m-a invitat să iau loc în sală până e gata, cum fac cei de la McDonald’s. Lipia de la kebab nu e așa cum știm noi, românii, ci e un fel de semipreparat ceva în genul tortilla wraps de la Lidl. După ce a preparat totul, a băgat kebaburile la grill electric. Într-un final m-am dus la masă înfometat și am început să mănânc alături de nevastă. Dezamăgitor! Gustul unui vis urât, adică al unui coșmar. Printre cele mai proaste shawerma/kebab mâncate de mine vreodată. Puiul ars și uscat, ingrediente foarte sărate de ne-au iritat papilele gustative. Un amalgam foarte prost care ne-a dezamăgit profund. Păcat de concept, dar ce am mâncat noi a fost sub orice critică. Bineînțeles că nu am mai completat nicio cerere pentru card de fidelitate. I-am înapoiat casierei pixul și i-am spus că nu ne-au plăcut preparatele și că nu mai dorim să revenim. Nu cred că va rezista prea mult acestă franciză pe piața noastră. Sunt abia la început. Sunt curios ce păreri vor avea și alții. Am trecut repede la Mega Image-ul de peste drum (printr-un pasaj subteran pietonal) și am luat niște băuturi reci ca să ne spele gustul de sare. Ne-a mai trecut puțin din supărare când la ieșirea din market ne-am întâlnit cu Miron Cozma. 



                                                                                                         preț : 14 lei/bucată 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu