sâmbătă, 26 ianuarie 2019

Vedete ProTv

Deunăzi mergeam cu autoturismul pe Strada Mătăsari cu gând să ies în Dimitrov. Aproape de Bulevardul Republicii, cam în dreptul Cinematografului Popular, vine o mașină din sens opus și îmi face semn să opresc. Opresc, iar șoferul care mi-a făcut semn dă geamul jos și îmi spune că de acum e sens unic dinspre Republicii, să fiu atent că e poliție. Îi mulțumesc pentru informație. Șoferul care m-a atenționat era Alex Dima de la "România te iubesc!". Pentru a doua oară mă întâlnesc face 2 face cu cineva de la Pro Tv. În urmă cu vreo 23 de ani m-am întâlnit cu Florin Călinescu și i-am spus : "Bună ziua!", iar el mi-a răspuns: "Salut!".

4 comentarii:

  1. Prin ‘97-‘98 m-am intalnit odata cu Mandruta, la un bairam, in bloacele din Pantelimoun.

    Stiam ca urma sa apara, asa ca in momentul cand era inconjurat de nizde, in bucatarie, m-am bagat si eu in seama strigand: Bah, ia geana incoace!... Este unul aici care il imita pe Mandruta, mai bine ca Mandruta insusi!

    Pe Calinescu l-as fi salutat cu: Buna ziua, maestre... Zamfirescu!

    RăspundețiȘtergere
  2. cu tine. cu adrian vasilescu. cu viorel mateianu. cu multi forumisti fc. cu teohari cocă cosmă. cu irinel popescu. cu oana florea. cu mihai constantin. cu mihai buculei.

    RăspundețiȘtergere
  3. am uitat de 2 notorii ceausisti, cunoscuti dupa 90: miu dobrescu si stefan andrei. plus un actual membru al guvernului, al carui nume il voiu trece supt tacere. sunt lucruri ticluite să rămână pentru totdeauna - de veci - subt pecetea tainei.

    RăspundețiȘtergere
  4. si am uitat si de george stanca, cel care a murit azi.

    RăspundețiȘtergere