sâmbătă, 3 iulie 2021

Două chestii legate de muzică

Creedence Clearwater Revival - Lookin' Out My Back Door. Când mă uit la videoclipul acestei piese simt fericire pură, cei patru componenți ai trupei transmit mai departe bucuria muzicii. Toți zâmbesc, râd, au ochii plini de lumină. Și melodia e de așa natură, te îndeamnă la lucruri frumoase. 

La stomatolog. Dentista e tânără, frumoasă, simpatică, lucrează bine și cu spor. Doar că de fiecare dată ascultă piese gen "ram pam pam", programate pe youtube în televizorul ce umple ambianța sonoră din cabinet. După ce că mă chinuiesc și tremur de frică în scaun, urechile mele percep o combinație de muzică latino, hip-hop, romance. Ultima oară am întrebat-o: "Când ascultăm și noi Doors, Led Zeppelin, Deep Purple...?". "Aaa...v-ați săturat de ram pam pam? Gata. Schimbăm. Și mie îmi place Zeppelin. Știu o piesă marfă de la ei.", spune ea. Mi-a pus "Stairway to Heaven". Iar apoi, în timp ce îmi făcea obturația de canal, fredona încetișor: "Ooh....ooh...and she's buying a stairway to Heaven".  Excelent!

8 comentarii:

  1. ar fi fost interesant să obtureze canalul fredonând the lemon song.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ar fi fost interesant sa aleagă South Bound Suarez. Sau să zică: To'arșu Moșu, io n-ascult d-astea, dacă vreți punem Ies - Teils from ză topografic oușăns....

    RăspundețiȘtergere
  3. am găsit un sit de web unde putem reasculta după 30 de ani (!) emisiunile pittishow cu led zep. https://m.mixcloud.com/podcastRo/despre-led-zeppelin-110/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ascult acum primul episod si privesc pe youtube yardbirds in filmul blow up. nu e cum zice pittiș, page apare la ghitară, nu la bass

      Ștergere
    2. Blow Up, filmul preferat all time al userului eyewitness. A scris in repetate randuri despre aceasta pelicula.

      Ștergere
    3. Mulțumim pentru link!
      Mai sunt greșeli. Jimmy Page este născut pe 9 ianuarie 1944 nu pe 8 (în aceeași zi cu Elvis Presley) așa cum subliniază Pittiș. Cu siguranță în 1990 sursele din care se putea documenta Moțu Pittiș erau extrem de puține și imprecise.

      Ștergere
    4. La momentul Blow Up Jimmy trecuse la chitara împărțind poziția cu Jeff Beck iar la bass era Chris Dreja. Dar la început Jimmy Page a cantat la bass .... a se vedea în clip-ul de mai jos https://www.youtube.com/watch?v=lAwwwYpWKZM

      Ștergere
  4. erau puține sursele, dar știa să le găsească. ai crede că s-a documentat de pe wikipedia în multe cazuri.

    RăspundețiȘtergere