vineri, 29 iulie 2022

George

În urma achiziției de pe PlayStation Store a excepționalului joc STRAY, am constatat în George (aplicația de banking inteligent a BCR) că furnizorul a tras de două ori suma cuvenită, drept pentru care am sunat la "relații cu clienții", unde după o nesperat de scurtă așteptare mi-a răspuns o voce de femeie. Nimic special până aici, doar că femeia de la celălalt capăt al firului (sau al undelor radio), surprinzător, mi-a vorbit numai și numai la persoana I. "Bună!", "Cu ce te pot ajuta?", "Îmi poți confima data nașterii?", "Am să mă ocup de problema ta. Vei primi o notificare când se rezolvă.". 


Nu m-a deranjat, doar mi s-a părut ciudat. Nu am mai întâlnit asemenea adresare la un call center. Poate e o nouă modă, o abordare mai prietenoasă a clienților, poate că așa se vorbește în lumea actuală a pokemonilor, poate sunt eu prea bătrân, poate am vorbit cu un robot super inteligent. Foarte plăcută vocea femeii, prietenoasă adresarea. La sfârșitul convorbirii mi-a venit să o întreb: "Treci diseară pe la mine, să ne uităm la Pulp Fiction?".

Un comentariu:

  1. Robotul GEORGE are si un echivalent feminin: GEORGETA (pe scurt GETA) !! Cu ea ai vorbit !

    RăspundețiȘtergere