joi, 14 iulie 2011

Despre nevoi

Nu am văzut o japoneză goală încercând să se sinucidă aruncându-se în stâncile din mare, dar cu ceva în acest sens tot m-am ales. De la Kaliakra spre Kavarna este o şosea în linie dreaptă ce parcă merge prin pustie. Ieşind din parcarea destinată automobilelor celor ce vizitează fâşia de pământ din mare, după o curbă pe marginea şoselei, în plin câmp deschis o tânără cu chiloţii în vine făcea pipi. Rulam cu viteza redusă şi s-a nimerit chiar pe partea mea, aşa că am putut să observ cu atenţie jetul galben care uda praful. Tânăra a sesizat că este observată şi fără a se şterge, probabil şi fără a termina tot ce avea de făcut şi-a tras chiloţii, oferindu-mi pentru o clipă priveliştea zonei sale pubiene.

Acest lucru mi-a amintit de povestea unui om, care în 1984 a vizitat capitala Mongoliei, Ulan Bator. Spunea el că pe marginea drumurilor erau şanţuri unde oamenii, indiferent de sex, îşi făceau nevoile. Fără nicio ruşine, în văzul tuturor.
Şi de asemenea mi-a mai amintit de romanul Changi, acolo unde în lagăr erau săpate pe două rânduri multe gropi, una lângă cealaltă, iar cei de acolo spuneau că este de preferat să stai pe rândul din spate, pentru că macar aşa te amuzi de cei din faţă.
Şi nu în ultimul rând m-am gândit că puteam face o poză tinerei pe care am văzut-o. Am sesizat că pe net sunt siteuri specializate, de exemplu piss hunters, adică vânătoare de femei care fac pipi în natură. Să le pozezi, nu vânezi/ucizi. Pesemne sunt psihopaţi care caută aşa ceva şi obsedaţi care cumpără astfel de poze.

4 comentarii:

  1. Mi-amintește și de Shogun, și acolo zicea Clavell că în Japonia medievală își făceau nevoile pe marginea drumului. Treabă (heh) asiatică generală înseamnă.

    RăspundețiȘtergere
  2. O, pai in Shogun, Omi chiar a facut pipi pe Anjin. La propriu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna dimineata!

    Peteai sa pui si tu un avertisment ceva la inceputul subiectului, acum...cum mai imi savurez eu cafeaua de sambata dimineata? Of, of, of!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pesemne sunt psihopaţi care caută aşa ceva şi obsedaţi care cumpără astfel de poze.

    esti autoironic?

    Acest lucru mi-a amintit de povestea unui om

    si eu am auzit ceva similar, numai ca nu de la un om, ci de la o femeie, care a fost nu la ulan bataar, ci la danzig, nu in 1Q84 ci in 1Q81. si nu a vazut oameni care se urinau, ci oarece greve. da, da

    buna dimineata

    RăspundețiȘtergere