luni, 18 aprilie 2016

Diamante în umbră (corespondență prin WhatsApp) - Episodul I

de Șeful din Umbră

Salut Gabi, așa cum am promis îți trimit poze, am plecat din Otopeni la 8:30 și am călătorit prin tunelul timpului/ gen aici e cu o oră mai devreme decât la noi, am ajuns la aeroport, zona unde suntem cazați e gen un ghetou plin de africano-arabi, am trecut pe la Mc și am mâncat un BiG Tasty italian ,4 meniuri 33 de euro....culmea are alt gust și cola chiar, cu avionu m-am simțit ca într-o cutie de conserve, orașul ce am văzut eu până acum e un talcioc imens dar în fine, încă nu am o impresie creată.

Revin cu completari....cred până acum, după o scurtă plimbare spre port că este cel mai urât oraș în care am fost până acum. Noi am dat o raită în jurul Gării din Napole, noi stăm în zona Pieții Garibaldi. Total dezamăgitor până acum, gălăgie, mizerie, trafic de te calcă pe trecerea de pietoni, drumuri de îți rupi picioarele la propiu. E ora 14:00 aici și deja sunt obosit, mă culc 2 ore și mai ies pe seară.

Sper ca împrejurimile Napoli să fie mai ok. Mâine vrem să mergem la Vezuviu și poate Pompei, poate poimâine Caprhi, sper să merite.

După 2 ore de somn binemeritat am iesit iar la explorare, de data asta către centrul vechi al orașului, iarăși trafic, haos și copii de 12 ani pe scutere, da ai citit bine, eu sincer sunt șocat. Populația din Napoli mi se pare o corcitură între sicilieni,africani și arabi,straturi peste straturi de generații și culturi. L-aș numi orașul haosului, mașinilor lovite (toate sunt pocnite ușor), al clădirilor înghesuite,genul favelelor braziliene, al balcoanelor și rufelor puse la uscat. Inotând prin aceasta pizza napoletană ne-am oprit să mâncăm un canolli sicilian local ( 2 euro) și uite așa am descoperit locul, best 10 euro ever spend, Catacombele din Napole. Deci nu exagerez cu tur organizat în 4 limbi și senzații tari aferente. Sincer am făcut atâtea poze că mi-a murit bateria, dar completez de la nașul meu. Traseul a durat 30 de minute dar am trecut prin senzații tari și 3 locații ne-au fost prezentate. Senzație la lumânare la propriu. Bineînțeles că în catacombe am găsit și vin, prin urmare nu ne-am putut abține să nu cumpărăm 2 sticle -3 euro sticla, absolut delicios și bineînțeles pentru restu Perroni autohton -1,5 euro sticla. Momentan mă delectez cu vinul, revin cu păreri și despre bere. Seară bună, mâine urc pe Vezuviu, pe urmele lui Spartacus.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu