vineri, 31 decembrie 2021

America

În Selgros, în fața raionului de pește, trei angajați discută. O femeie și doi bărbați, cu toții în jur de 35-40 de ani. Se apropie ora închiderii, se apropie Anul Nou. Ultimii clienți întârziați se îndreaptă către casele de marcat. Eu mă uit la bazinele cu pești vii și îi aud întâmplător pe cei trei.
Unul dintre bărbați către femeie: "Ai fost vreodată în America?"
Femeia: "Nu."
Bărbatul: "Te trimit eu în două secunde.", și îi trage căciula peste ochi spunând și râzând: "În America e noapte!".

Mi-am amintit de copilărie. La școala generală făceam deseori această glumă, între noi, colegii.


2 comentarii:

  1. Trebuiau sa joace si un "lapte gros", eventual pe culoarul de la raionul lactate !!

    RăspundețiȘtergere
  2. si noi faceam gluma asta. e clasica rau.
    dar iata un mic top al lecturilor din 2021, exclud recitirile, care au fost multicele (cartarescu, cosasu, gheorghe craciun, jonathan coe, alexandru george, marquez...):
    autobiografia- j l peixoto
    paul auster- palatul lunii
    susanna clarke- piranesi
    jonathan coe- middle england
    tudor ganea- cantic-lu a pasar-lliei de plaja
    florin dumitrescu-incantece
    costache olareanu- avionul de hartie
    laurent binet- civilizatii
    (cam in ordinea lecturarii lor)

    RăspundețiȘtergere