sâmbătă, 8 octombrie 2022

Teambuilding (filmul)

Toată lumea vorbea despre filmul Teambuilding, așa că am decis să merg la cinema să-l văd. Vineri după muncă m-am dus direct la Mall și am luat un bilet la film, care a costat 31 de lei. Fata de la casă extraordinar de frumoasă și foarte, foarte zâmbitoare și amabilă. Am întrebat-o dacă e străină, pentru că rareori am văzut români așa amabili, dar mi-a spus că este de la noi din țară. Cum mai erau 30 de minute până la începerea peliculei, fiindu-mi foame, am mers la food court. Ai de unde alege, mâncare grămadă. M-am decis pentru Dristor Kebab, de unde pentru 43 de lei am luat o farfurie de pui și un ayran. Foarte bun. După cum probabil știți nu sunt adeptul floricelelor în sala de cinema, așa că shawerma a picat foarte bine.

Uitându-mă pe bilet am constatat că am locul 7, rândul 7, în sala 7. Asta m-a dus cu gândul la bateriile chinezești 777. Am stat lângă doi băieți de 11-12 ani. Oare ce caută singuri la un film cu audiență 15+? Pentru a fi sigur că am nimerit bine i-am întrebat: "Băieți, ce sală e asta?", iar ei au răspuns la unison: "Șapte!". După 10 secunde unul dintre ei mă întreabă: "Auziți? La ce film ați venit?", iar eu i-am răspuns: "La Teambuilding". Da, erau siguri băieții, dar nu erau preciși. Asta mi-a amintit de o glumă pe care o făceam pe vremuri la meciurile de fotbal, când mergeam pe stadion. Mă așezam în tribună și întrebam: "Cine joacă?". Băieții cu mult bun simț, și-au oprit telefoanele, vorbeau în șoaptă, parcă se sfiau și să mănânce din floricele, mestecau așa în reluare ca să nu deranjeze.

Înainte de începerea filmului au băgat 15 minute de reclamă. Asta nu suport la cinema. Dau bani ca să văd publicitate? Nu doar trailere ale unor filme viitoare, ci chiar reclame la anumite produse. Să vă fie rușine, hoților! 

În sfârșit a început și filmul, că doar pentru asta venisem. Ce să zic? Mi-a plăcut de la prima până la ultima secundă. Nu e cu nimic mai prejos față de comediile clasice cu Puiu Călinescu, Jean Constantin, Dem Rădulescu. Un film ușor, comercial, adaptat perfect vremurilor noastre. Cine critică o asemenea peliculă chiar e bou. Își propune să fie un film relaxant, pentru marea masă a publicului și o reușește pe deplin. Am râs cu lacrimi la unele scene. Savuros. Chiar îmi doream să nu se mai termine. Dialoguri fără perdea, înjurături, apropouri sexuale. Puștii de lângă mine chicoteau și își dădeau coate. Rămân la părerea că nu a fost un film pentru ei. Nu știu cum au ajuns în sală și nici nu i-am întrebat. În film au jucat foarte mulți oameni pe care îi urmăresc pe youtube. Gen Nicu Banea, un băiat deosebit de amuzant. Sau Ionuț Rusu. De asemenea foarte multe femei frumoase. Cred că avem o generație de actori/youtuberi/vlogeri foarte talentată. 

Am plecat foarte destins de la cinematograf și am decis să merg și la Mirciulică, filmul ce tocmai a avut premiera. 

Am povestit și eu de prin teambuildinguri mai demult. Vă rog să citiți partea I și partea II.

17 comentarii:

  1. Lecție de morală8 octombrie 2022 la 19:07

    Oriunde te duci te comporți grosolan !!

    Întrebi casierița dacă e străină, consideri că filmul "nu e potrivit pentru puștanii din sală".

    Până să înceapă filmul cred că le-ai și impus (cu pumnul încleștat) muzicile tale învechite !!
    I-ai traumatizat, d-aia vorbeau în șoaptă și abia s-au mai atins de punga cu floricele !!

    RăspundețiȘtergere
  2. 7-7-7 !! Ce coincidență !!

    În vacanța ei din Malta, Titina stă în camera 7 a unui hotel de 7 stele !!

    Are la dispoziție 7 servitori, 7 cameriste și 7 bucătari (pe care îi activează oricând doar pocnind din degete) !!

    Toamna asta mai are programate încă 7 sejururi în locuri de lux !!

    Pe când tu ți-ai programat tot o ieșire la Mall: cu un pachet amărât de la KFC și film ieftin românesc (Mirciulică, văzut tot in sala 7) !!

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Lasatz astea. Ce premiere s-au mai bifat in ultimul timp? Intregalde, Imaculat, scurtele lui Jude, cele doua ale lui Apetri? Voiam sa vad Marocco de Emanuel Parvu, dar din pacate la mine ajunge in cinema doar intr-o sala neizolata fonic (!), asa ca o sa-l fur si vad io cum ma revansez, cu un dvd ceva.

      Ștergere
    2. doar întregalde. moșul a fost grozav. altfel- e un fel de teambuilding fără sitcomedieni.

      Ștergere
    3. pardon, standupcomedienii am vrut sa zic, nu stiam ce suna gresit

      Ștergere
    4. Poate soft spotul pe care il am pentru muntean se transforma aici intr-un blindspot, dar mi-a placut mult ce a facut cu personajul popistasei. Pe care tot filmul ti-l prezinta ca pe alternativa 'decenta', ca altruismul-asa-cum-ar-trebui-sa-fie, in contrast cu ceilalti, ca spre final sa ramai cu senzatia ca toate alea conteaza mai mult pentru ea decat pentru 'beneficiari'. Asta in sine nu-i o revelatie, probabil multi ne-am pus problema asta atunci cand am oferit un leu. Dar in context lucreaza foarte bine, cel putin pentru mine. Mai e si deprimant, ceea ce iar ajuta.

      Ștergere
    5. am văzut ieri primele minute din babardeală cu clăbuc. scena cu pistruiatul este uluitoare. nici la david lynch nu vezi așa ceva. sigur că nu am înțeles nimic. pot doar presupune că face mișto de puiu: sieranevada, aurora...

      Ștergere
    6. Nu prea te cred. Vrei sa zici ca asa, din intamplare, ai reusit sa vezi fix cea mai non-vulgara si mai buna parte din film? Pt ca urmeaza o scena lunga de 'critica sociala' de nivelul unui blog mai prost decat asta, glume a la vacanta mare, colaje parca facute de un tiktoker (relativ talentat, but still) si o scena finala de o grosolanie crunta (toti villain-ii sunt obscen de sinistri). Mi-au placut multe chestii la Jude, dar pe asta fie il ratez eu, fie l-a ratat el. Si io sunt ok daca e prima varianta, in schimb...

      Ștergere
    7. pai nu din intamplare. vreau sa vad filmul si am inceput cu inceputul. astazi poate voi continua. pana la 1 decemvrie il termin. nici nu e lung. nu prea am timp sa stau sa vad un film cap coada. eu fac opusul bingingului, sau cum se zice cand te uiti ore in sir la un serial

      Ștergere
    8. gata, l-am văzut. e atât de tezist încât pare o glumă. poate că sinopsisul e ăsta- o profesoară de istorie are halucinații (cu eroi ai filmelor comuniste) provocate de xanax, dar când halucinațiile persistă și după schimbarea medicației ne dăm seama că problema e alta.

      Ștergere
  4. Eu nici nu știu despre ce vorbiți, ce film e ăsta, sunt o vacă..?

    RăspundețiȘtergere
  5. N-am văzut filmul, am văzut doar trailer-ul și mi-a rămas în minte o fază care am înțeles că nu apare în film ... aia cu Kind reminder .... :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba da, apare. În corporatistă, kind reminder înseamnă muie.

      Ștergere
    2. Acum am citit pe net si da, ai dreptate. Au scos faza in care cantau adaptat un cantec de galerie de fotbal: "...kind reminder lu' Rapid!". Explicatia cu kind reminder o lasa, dar au taiat scena de care zic, pentru a nu leza fanii Rapidului si/sau comunitatea rroma.

      Ștergere
  6. Am citit și comentariile de pe Facebook:

    Senzațional momentul tău de curaj în fața Deliei Dumitrean: "trimite-ți copiii la filmul ăsta dacă ești șmecheră !!"

    Eroism, sfidare, haiducie !!

    La fel ca spartanii în fața Imperiului Persan la Termopile, ca Bălcescu la revoluție, ca partizanii din munți.

    În ultimele momente ale blogului tău (că va fi eliminat până la urmă) ai simțit nevoia să fii brav, dârz..... să ții piept dușmanului !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Kind reminder, 'heroes'9 octombrie 2022 la 18:52

      Da contul lui Neti Sandu de pe facebook l-ai vazut, Glorie eroilor?

      Ștergere