luni, 29 august 2022

Mici de mistreț

Urmăresc Tik Tok-ul. Nu este o rușine, așa cum ar crede unii. Găsești tot felul de oameni acolo, unii amuzanți, alții comici fără voia lor, unii care fac filme profi și chiar au ceva interesant de arătat, alții penibili. Excursii, mâncare, sexualitate, cascadorii, sau poate doar secvențe obișnuite din viața unor străini, fiecare încearcă să-și facă cunoscut talentul. Sunt pe Tik Tok o categorie de persoane care se erijează în testeri de produse alimentare. Își fac filmulețe încercând tot felul de produse gen hamburgeri, chipsuri, sucuri, napolitane etc. Unii fac comparații, de exemplu încearcă în același film un burger de la McDonald's și unul de la Burger King, apoi oferă un verdict, care i-a plăcut mai mult. Unii poate sunt plătiți să facă asta, alții cu siguranță nu. M-am gândit să fac și eu o astfel de prezentare, să testez un produs. Multă lume m-a întrebat dacă sunt plătit să fac reclamă. Nu. Nu am câștigat vreodată bani din blog. Sunt angajat la un serviciu normal, scriu aici doar din plăcere. Mă relaxează să scriu, așa cum pe unii poate îi relaxează să asculte muzică sau să facă sex.

Am testat mici de mistreț, produși în orașul Gheorgheni. În ungurime, cum spunem noi, bucureștenii. Székelyfalat este marca lor și am mai încercat produse de această marcă și au fost de fiecare dată foarte bune. Am folosit google translate să văd ce înseamnă Székelyfalat, iar cei de acolo au tradus prin "Zid Secuiesc". Au și site.

Am văzut la Lidl în galantar "mici de mistreț" și m-a tentat denumirea, mi s-a părut un produs inedit, exotic. Nu mănânci în fiecare zi mistreț, nu? 20 lei, 500 grame, 8 mici. I-am pregătit pe aragaz, pe grătarul de fontă bine încins. Au fost delicioși și un pic diferiți de micii obișnuiți, poate și pentru că nu au avut așa multă grăsime și nici bicarbonat să fie umflați. Au fost mai degrabă asemănători cu kebabul din țările arabe sau Turcia. Fără prea multe condimente, am simțit doar gust de carne adevărată. Nu știu să recunosc neapărat gustul de mistreț, dar mi-a plăcut ce am simțit. Voi mai cumpăra. Nota 9. Un produs de calitate, pregătit cu simț de răspundere.





3 comentarii:

  1. Mancare la aragaz de 20 de lei !! Ce saracie !!

    Titina tocmai a servit (cui?) piept de privighetoare trasa in unt de bivolita tibetana.
    Ieri a avut in meniu purcel de lapte (cu diamant in gura si pantofi Dior in fiecare copita).

    Mancaruri fine, platite cu card platinum, nu caserole luate la reduceri de la Lidl.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe Székelyfalat îi știu demult. Au magazin în Hala Nouă la Obor. Am luat e la ei salam de mistreț, salam de cerb și salam vânătoresc. Excelente! De mici nu știam - n-am văzut. Am să caut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că îi accepți pe unguri. E in spiritul blogului să acceptăm minoritățile.

      Ștergere