miercuri, 28 octombrie 2015

Paula Hawkins - Fata din tren

Din când în când mai citesc şi câte un thriller d'ăsta, romane ce dau senzaţia combinării ziarelor de scandal cu literatura. 400 de pagini citite în câteva ore şi ai senzaţia că urmăreşti un film hollywoodian. O carte clasică pentru Editura Trei şi îi felicit pentru că au publicat un roman apărut în 2015 la mama lui. Rachel este o beţivă care călătoreşte zilnic cu trenul de navetişti din suburbii către London, iar când garnitura se opreşte la un semnal pentru câteva momente, aruncă priviri către casa ce se vede pe fereastra vagonului, astfel ajungând să pătrundă în viaţa cuplului de acolo. Se vor întâmpla lucruri de o mare gravitate pe care nu le voi povesti eu aici, dar în care Rachel va fi băgată până peste cap. Mi-a plăcut mult la cartea asta felul în care autoarea îl face pe cititor să creadă anumite lucruri, ca apoi să creadă total opusul. A reuşit să mă ţină în suspans şi să citesc câte 200 de pagini/zi, ceea ce nu mi s-a întâmplat de foarte multă vreme. Sunt bune şi cărţile uşoare, pentru cititorul mediu, pentru femeia corporatistă, pentru cititul alături de copii gălăgioşi ori în mijloacele publice de transport. Bravo Paula Hawkins. Nota 7, ceea ce e bine pentru un thriller. La anul va apărea filmul american după carte şi cu siguranţă afişul filmului va fi şi pe coperta romanului. ps: Parcă mi-a plăcut mai mult Fata din tren decât SJ Watson - Înainte să adorm.

4 comentarii:

  1. Ma surprinzi cand te vad cu carti din astea, nu prea par genul tau. Si mie imi plac uneori.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, sunt carti mai degraba pentru o fata de 16 ani. Dar iata, ma mai delectez si eu cu asa ceva din cand in cand.

    RăspundețiȘtergere
  3. shtii ce e barosan? pe situl ăla pe care sunt toți pretenii tăi blogerii, good reads, s-au dat premiile cartea anului. la categoria thriller a învins fix asta.

    RăspundețiȘtergere