miercuri, 31 mai 2023

Țara noastră (3)

Serile, în așteptarea copilului cel mic care are ore de educație fizică, stau pe câte o bancă și citesc. Ce citesc? Cărți în formatul clasic. Într-o seară am descoperit mult gunoi lăsat în urmă de niște animale cu două picioare. Sticle de bere goale aruncate și niște rămășițe ale unei mese compusă probabil, după pungi, din pui rotisat și cartofi prăjiți de la Mega. Inițial am crezut că cei care au făcut consumația se vor întoarce și le vor duce la un coș, dar nu a fost așa. Am stat acolo 90 de minute. Pe lângă asta toată zona era plină de mucuri de țigară aruncate pe jos. În fața altei bănci era covor de semințe.

Dar cel mai mult m-au deranjat sticlele de bere lăsate pe spațiul verde. Futu-vă-n gură de  jegoși, nu ați fost în stare să duceți sticlele 20 de metri până la primul coș? Degeaba beți Corona, pișaților, că ați rămas la stadiul de nevertebrată. Din păcate așa suntem majoritatea, noi, românii. Jegoși, lipsiți de educație, fără nicio grijă față de mediul înconjurător, față de oamenii de lângă noi. 




3 comentarii:

  1. am fost și eu în seara aia pe acolo, probabil la vreo jumate de oră după tine (recunosc combinația de pungi de gusturoi, megaapetit delicios yummy și corona, precum și banca aia) și am văzut că cei care servisera (cui?) cina respectivă s-au întors și au strâns resturile, pe care le-au aruncat la gunoi. sticlele le-au dus la containărul de reciclare. deci, după cum vezi, există speranță.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Actori de calitate1 iunie 2023 la 00:59

      Da, exact așa s-a întâmplat.

      Și în aceeași seară Magda Catone a apărut pe coperta revistei People, fiind desemnată "cea mai sexy femeie din lume".

      Ștergere
  2. C-e nuti convine coae ?

    Am stat cu tovarasii mei p-e banca la o bere si a-m ascultat manele de Dani Mocanu si o pesa si de la Jador. A trecut si doo fete si a-m zis 'coae ce leas tragio la astea'

    Si dupa aia a-m plecat la pacanele ca poate intra speciala si devin bogat.
    Sticlele si mencarea leam lasat acolo, ca la valoarea m-ea strange altii dupe mine.

    RăspundețiȘtergere